Ni vsako nasilje - nasilje

 





Ni vsako nasilje - nasilje

🙂
Jože in Marica sta se vsaj dvakrat na dan skregala, včasih tudi stepla.
Z duševnimi bolečinami pa sta si prizanašala, saj noben pretep ni imel absolutnega zmagovalca.
Lepega dne je šel Tone z motiko na rami v vinograd. Ko je šel mimo Jožetove hiše, je že od daleč zagledal, da ima buško na glavi in čisto črno oko.
Pa ga je malo podražil: "Kaj te je Marica odalamila po glavi?"
"Bome, ne. Včeraj sem klestil v gozdu in ko sem odžagal vejo, se je ta sprožila in me direkt po očesu udarila."
"Pa nisi šel k zdravniku?" je vprašal Tone.
"Kje pa, saj ni to nič, bo že prešlo. "je odgovoril in šel naprej.
Čez kako uro pa pride z motiko na rami še Marica.
"Pa kaj si to naredila z Jožetom? Vidiš kakšno oko ima, "jo je nalašč podražil. In to kljub temu, da je ''verjel'' Jožetu, da ga je oplazila veja.
"Prekleto! Bi ga tudi ti! Glej, že me je davil! Zadnji moment sem ga vsekala!"
Nekaj je še godrnjala in odhitela na pomoč ljubemu Jožetu. Nikoli nista kuhala zamere drug do drugega. In če bi kdo posegel vmes med konfliktom, bi jih fasal od obeh. (Oto Nemanič)

Komentarji

  1. Zanimivo,tudi jaz sem srecala ljudi,ki so se tolkli in ostali skup 50 let

    OdgovoriIzbriši
  2. Policijske statistike v Sloveniji dokazujejo, da so v 99% nasilja med odraslimi v družini žrtve ženske, povzročitelji pa moški. Fizično nasilje žrtev lahko dokaže, saj so posledice napadov vidne in zabeležene v zdravniških kartotekah (seveda le v primerih, ko žrtev poišče zdravniško pomoč).
    Ena od značilnosti fizičnega nasilja, ki ga ženske doživljajo v družini je ta, da se fizično nasilje stopnjuje od klofute in odrivanja vse do brutalnega pretepanja, ki včasih povzroči celo smrt pretepene ženske.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi pokopana sta moja starša na različnih koncih.Odkar se ju spominjuam sta se samo prerekala,žalila in podjeba...! Mama je živela svoje življenje,on jo je poizkušal podkupiti in ji plačati,da ostaja doma.na začetku mu je povedala,da se poroči z njim,če pristane na njeno svoboda.vse je obljubil,le da jo je dobil.Nikoli ni skrivala,da ni edini.Nosil ji je dar za darilom,da bi ostajala doma,za nobeno stvar ji ni rekel ne.Ko je ni bilo zraven jo je opravljal in črtil,svinjal čez njo.Vseeno ju pogrešam,bila sta moja starša.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH