nešteto zgodb iz prve roke na enem mestu!

 Pripovedi iz ''prve roke'' za trilogijo OGENJ, RIT IN KAČE NISO ZA IGRAČE so se zbirale  več kot 40 let. 

Ljubiteljsko, z veliko radovednosti, z nenehno prisotno željo, slišati še več, še drugače,

Na skoraj 1400 straneh najdete izpovedi več tisoč sogovornikov. 

Zgodbe, ki se tičejo intime, so v slovenskem prostoru unikatne, predtem še nikoli povedane, kaj šele zapisane! 

Pravijo, da so to knjige, ki bi jih moral prebrati vsak.

Če ne zaradi drugega, zato, da sami pri sebi lahko razčistimo vzorce, ki se nezavedno prenašajo iz roda v rod.


Naročilnica:

Komentarji

  1. Ne morem komentirati pod ustrezno temo,zato uporabljam drugo.Milena v življenju me nekaj jezi:Očitajo mi prodajanje za denar in temu rečejo prostitucija.ja ok sem prostitutka.Toliko smo licemerni,da tega nimamo pravno-veljavno urejeno.Kdo je prostitutka? Oseba,ki prakticira spolnost za denar,moški in ženske.Za denar ali kakršnokoli drugoi korist! Moja mama meni to očita, a sama je spala s pijanimi fotrom,dovolila je da nas pretepa, dovolila, da nas zlorablja in na vprašanje zakaj se ni ločila in nas zaščitila odgovarja,da potem nebi imel od česa živeti.Ženska prenaša maltretiranje,varanje in vse po vrsti zaradi koristi-torej je ona ravno tako prostituka.Nima preveč veze ,da je z kriminalcem poročena.Kaj misliš?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH