ljubezen je kdaj tudi v pogubo

 


fotka je najdena na tejle strani:fotka


Oče Lipe ali moj očuh je bil sposoben razvojni inženir.

Izgon iz državne firme je botroval zagonu firme, ki jo je ustanovil v garaži družinskega vikenda. V nekaj letih je zaslužil bogastvo. Sreča v poslu, kup nesreče za domačimi vrati.

Mamo je spoznal na plesu v Tivoliju. Nosečo z vragsigavedi kom, je v navalu ljubezni kar poročil v nekaj tednih. Takoj po poroki mu je povedala,da ne misli živeti le z enim moškim, bila je sodobnih nazorov.

Izpovedi ni vzel zares. Prepričan o svoji osvajalski moči in lepoti (zelo je bil čeden), se je lotil spreminjanja svoje žene.

Misija nemogoče.

Po mojem rojstvu me je odnesla k svojim staršem in odšla študirat v tujino. Oče jo je finančno in moralno podpiral, redno obiskoval tudi mene. Vmes začel graditi hišo.

Mama, zadovoljna nad uspehi pri študiju, se je za nekaj časa umirila, potem pa nagon spet udaril na dan. Začela je hoditi z očetovim bratom in še enim študentom.

Rodila dve punčki, moji sestrici. Zelo hitro eno za drugo. Nakar se je odselila. Oče je z nami, otroki, ostal sam.

Popivanje mu je vzelo še preostanek moči. Zgrudil se je pod težo problemov. Mama se je postarala, moški so jo zapustili in končno sta zaživela, kot par. Vse sta naredila, da bi na zunaj delovali kot srečna družina in res smo. Sram me je ob misli, da bi narod vedel kaj se skriva za našim domačim pragom?

*

Bila sem zmeraj za vse kriv otrok in imela sem neprimerne starše. Niso bili zadovoljni z menoj, jaz pa z njimi ne. Iskreno obžalujem, da je bila takšna naša skupna pot. Vem, da je vsakdo odgovoren zase in da bi morala prej od doma, toda vsemu nezadovoljstvu navkljub so me hinavsko zadrževali doma, ker so potrebovali moje delovne roke.

Danes jih ne pogrešam več. Našla sem mir v znanosti, delu in sinu.

*

Miklavčičeva, Vaša dela so zanimiva, strinjam se s pripombo, da bi jih morali prebrati tudi srednješolci.  Po eni strani mora narod Slovenski počistiti s tem,da je spolnost naravni pojav, če že hočete od Boga dana zadeva: Spolne deviacije so posledica nesprejemanja spolnosti in potem neločevanja kaj je prav,kaj je zdravo od tega kar ni.

Dolga leta sem zaradi svoje izkrivljene spolnosti proučeval vse, kar je bilo kdaj napisanega o spolnosti Z vso gotovostjo Vam lahko zatrdim, da so vaši zaupniki, nekateri res odlični zapisovalci, posegli le v 30% tega kar se je dogajalo in se še dogaja.

Prepisal bom del zgodovinskega zapisa na katerega sem naletel: ''....skoraj vsi zoofili so se branili, da bi jih k početju zavedel "hudi duh" ali demon.

Zanimivo, nikjer ni zaslediti podatka, da bi se kateri prešuštnik izgovarjal, da ga je namamil zli duh.

Urban Rožič iz Savice je leta 1770 povedal,,da je nekega večera zlorabil 2 kravi. Zaradi napeljevanja hudega duha in mesenega poželenja. Trdil je, da vanju ni ejakuliral. To je bila v teološkem smislu pomembna olajševalna okoliščina - strah pred spočetjem hibridne pošasti.

Tudi obdolženi Gregor Rudolf je zanikal, da bi ejakuliral v kravo. Trdil je, da je ud sicer vtaknil vanjo, a je krava odskočila, seme je špricnilo mimo. Po vztrajnem vrtanju sodnika je dopustil možnost, da je nekaj semena vseeno prišlo v kravo.

Redki so priznavali, da jih je v delikt navedla sla in želja po telesni ugoditvi.

Jernej Krates, hlapec pri gospodu Grimščicerju, je izkoristil odsotnost pastirja, da je zlorabil kobilo. Okno je zastrl s suknjičem, da ga ni nihče videl.

Dušan Kos je še veliko pisal o tem.

*

Tudi midva z očetom sva bila nekoč najboljša prijatelja, posebno po mamini smrti. Podpiral in razumel je ljubimkanje s poročenim, bil vesel vnuka. Ko je mojega ''Poročenega'' zena zapustila in se je preselil k nam, ga je oče začel tako zafrkavati,da skupno življenje ni bilo več mogoče. Odselili smo se in pri 50 postali podnajemniki. Oče me je zaradi nevrednosti razdedinil. Strokovnjak mi je pojasnil, da je pri njem šlo za duhovni incest z (nad) menoj.

*

To, da smo Slovenci nori na otroke, je res bolj iz trte zvito. Po prebranem sem še bolj o tem prepričan. Eni starši visijo na njih, da uresničujejo njihove sanje, drugi jih izkoriščajo ali jim zanje ni mar. Poslal Vam bom zgodbo o posvojenčku, samo,da jo skup spacam. Lep dan Milena. Ti si tako fajn s temi zgodbami.

*

Moja mama je bila narkomanka, tudi alkohola se ni branila. Z bratom sva živela pri dedku in babici ter stricu. Stara sem bila šest let, ko mi je stric prvič rekel, naj ga žgečkam po hrbtu. Za plačilo sem dobila ali sladoled ali čokolado. Potem sem ga morala žgečkati tudi po riti. To mi ni bilo najbolj všeč, ker si je po veliki potrebi ni dobro obrisal. Nekoč je prisilil kužka, da ga je tam polizal. Ko je bila rit čista, sem ga morala še jaz žgečkati.

*

Bili smo sošolci. Alja, Peter in jaz. Veliko smo se skupaj igrali. V četrtem razredu nama je Alja ukazala, da se bomo šli za mamo in za ata. Ulegla se je v žaganje v očetovi delavnici in si slekla hlačke. Najprej se je nanjo ulegel Peter in mencal po njej sem in tja. Potem sem se še jaz. Ni bilo slabo.

*

V tretjem letniku sem se zaljubila v nekega tujega študenta. Bil je krasen človek, dober, prijazen, moji starši so ga imeli zelo radi, ker je bil spoštljiv tako do njih kot do mene. Po tem, ko sva prvič spala skupaj, mi je predlagal, da me predstavi staršem in nekaterim sorodnikom. Bila sem presrečna! Ob šoku, ki je pri njem doma potem sledil, se še nekaj let nisem opomogla. Z ''nekaterimi sorodniki'' je mislil na svojo prvo (uradno) ženo in dve luštni punčki, ki ju je imel z njo. Najbolj je bolelo, da je bilo vsem samoumevno, da želi biti tudi z menoj.

 

Več zgodb - nekaj tisoč- najdete v trilogiji Ogenj, rit in kače niso za igrače.

Zanjo pravijo, da bi jo moral imeti vsak pri sebi doma.

In jo prebirati, tudi skupaj z otroki.


Naročilnica:



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH