Poklic: vedeževalka

Čarovnice ne prinašajo vedno sreče

 

 


 Zaposlitev vedeževalke sem prevzela  po stečaju firme, kjer sem delala. Nove službe nisem in nisem mogla dobiti. Kredit za stanovanje, štiriletni sin, nobene preživnine pa še kaj se je nabralo, so mi kot Damoklejev meč viseli nad glavo.

Saj bi kradla, pa me tega nihče ni naučil.

Življenje me je odneslo v vedeževalske vode.

Že zelo kmalu se je finančna situacija spremenila. Zdelo se mi je, kot bi nad menoj stala kokoš, ki nese zlata jajca in mi jih meče v naročje.

Preden popljuvam sebe in kolege, še povem, da v napovedovanje vseeno verjamem, so stvari, ki sem jih ljudem prav napovedala, a mi še danes ni jasno kako…

Delala sem na liniji 090 in občasno skupaj s še nekaterimi vodila radijske kontaktne oddaje, predvsem v nočnem programu. Ena od radijskih postaj je imela oddajo o vedeževanju zjutraj. Poznali so me kot vedeževalko Špelo.

Zakaj sem nehala, če sem bila tako zelo uspešna?

Zato, ker so me sesuli in razstavili na prafaktorje, češ da sem izkoristila nekoga, ki je bil bolan. Sem res spregledala notranji kompas? Prestopila mejo?

K sreči sem odnehala, kolegica ni in je končala na psihiatriji. Kasneje je naredila samomor.

 

Ljudje so si takrat predstavljali vedeževalko kot neko babico v zatemnjeni sobi ob svečah in kadilih.

Ni bilo tako.

Sedela sem v ogromnem telefonskem studiu. Vsak vedeževalec je sedel v svojem separeju, po stenah pa so bili obešeni nasveti, formule, navodila kako ravnati v določenih zagatah. Naš glas, ki naj bi zvenel starinsko, je bil največkrat popačen.

 

Uspešen je bil tisti, ki je lahko čim dlje zavlekel pogovor. Včasih smo s kom čvekali po uro in še dlje.

Po končanem delu smo se usedli in ugotavljali, katere so tiste stranke,ki večkrat kličejo. Izmenjali smo si podatke in potem reveža še dodatno očarali z ''jasnovidnostjo''.

Ena vedeževalska firma je imela tudi več 090 številk.

Bilo je kar nekaj klicateljev, ki so klicali vedeževalke – eno za drogo - na številke izpisane na reklamah.

Moja kariera se je končala z gospo, recimo, da ji je bilo ime Genovefa. Dokler nisem ''spoznala'' nje, sem bila prepričana, da pod ''bolezni odvisnosti''spadajo le alkoholizem in droge. Danes vem, da tja sodijo tudi odvisnosti od odnosov, kockanja in seveda vedeževanja.

Gospa Genovefa nam je hitro padla v ušesa. V začetku je klicala le dvakrat na teden. Ena od nas štirih vedeževalk se je pač z njo pogovorila.

Ko je naletela na Šefico, ji je ta razložila, katera od vedeževalk dobro dela in ji je zvesta. V svoji sredini smo imeli tudi Moškega. Vanj se je Genovefa ''zaljubila'', saj smo poslušali njene dolge opise čustev do njega.

Genovefa nas je rada kontrolirala. Po prvem klicu je navadno sledil drugi, a z druge številke! Če se pri vedeževanju ni s čim strinjala, je naslednji vedeževalec to pač popravil, da je bila zadovoljna. S takšnim ping-pongom smo z njo veselo poslovali ves mesec.

 

Spominjam se nekega sobotnega nočnega programa. Že po dveh uvodnih besedah smo jo vse tri vedeževalke spoznale po glasu. Povedala je pravilen datum rojstva in uro, le ime si je izmislila.

Pa ona naklada o možu, pa tašči pa otrocih, jao, jao, jao - do takrat nismo vedele, da ima družino!
Tako in tako pa je bila ves čas ''zainteresirana'' le za Moškega vedeževalca!

No odšlogamo do konca, potem pa ji kolegica reče: »Gospa, kaj vam pomenijo črke I ( začetnica njenega pravega imena) in črka L ( pravo ime našega Vedeževalca). Odložila je slušalko in mislile smo, da je konec pogovora.

Ne, bil je šele začetek.

Začela nas je klicariti tako pogosto, da smo jo že me začele miriti, naj tega ne počne. Da to ni dobro.

Čarovnice – vedeževalke 😊  smo imele tudi svoje shode.

Udeleževale smo se jih coprnice iz različnih linij. Posebno zabavno je bilo na nekem vikendu pod Slivnico.

Kolegico iz druge linije vprašam, kako ravna s tistimi, ki pretiravajo in omenim gospo Genovefo.

Ojoj, še kako dobro jo je poznala tudi ona!

Na njihovi liniji so šle celo tako daleč, da so jo obiskovale in služile še mimo uradih plačil. Noro, s to žensko bo potrebno prekiniti, sva se strinjali.

A vrag je že vzel šalo!

Gnovefa, kot da bi slutila, kaj se je pripravljalo!

Klic v nedeljo zjutraj ob 7h.

Vsa histerična je vpila v telefon, da se bo ubila, da ji je naš kolega zagrozil, da se bo zaposlil drugje. Rekel naj bi ji, če ga ne bo pustila pri miru, vse pove možu.

Težko jo je bilo prepričati v osebni pogovor. Ni mi bilo prijetno, saj sem vedela, da sem prekršila tudi vsa poklicna pravila, ker sem se oglasila pri njej.

A sem tako zelo verjela v moč uma, da mi je nekaj govorilo, da bom z lepo besedo vse dosegla.

Zanimivo pa je bilo, da me niti vprašala ni, kako sem vedela, kje stanuje in kdo je...

Karte so pokazale svoje.

Vpričo nje sem pogledala v karte.

Ojoj!

Nesreča na celi črti, nakar sledi nov začetek, ji rečem.

Sledil je pogovor, prvič je poslušala brez prekinitev. Potem se je zjokala, stulila kot volk. Prišel je mož in mi zagrozil,da bom že doživela svoje. Sesuta sem odšla, sesuta od groze. Ne zaradi njegovih besed, zaradi njenega psihičnega stanja.

Še isti večer sem napisala odpoved in se prijavila na Zavodu za zaposlovanje.

Kmalu sem dobila drugo, žal slabo plačano službo. Kolegice so povedale,da ni več telefonirala. Mislila sem, da je konec.

Čez pol leta me je poklical lastnik vedeževalske firme.

Zahteval je, da pridem na sestanek z nekim detektivom in odvetnikom.

Končalo se je tako, da smo morale nekaj denarja teh gospe vrniti. K sreči samo to…

Če ne bi, je mož grozil s tožbo- gospa je bila namreč hudo bolna.

Naj dodam še, da tako lepe ženske, kot je bila ona, še nisem videla od blizu.

Neka posebna naravna lepota. Kaj je bilo težkega v njeni duši, da se je vse tako obrnilo, nisem razumela.

Na 090 linijah je v 8 mesecih zapravila cca 25.000 DEM.

 

 


Komentarji

  1. Novi časi dovoljujejo tudi takšne lopovščine.Veliko se jih konča še slabše.Vse skupaj je opozorilo kaj se med nami dogaja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Teh dogovarjanj med usluzbenci velikih firm in vrocih linij ter vedezevalcev je bilo kar nekaj.Vecino kazni so nosili telefonisti in vratarji.To,da je bilo potrebno denar vrniti je vsekakor prav,a takrat ko se ni bilo mobitelov in so bile se stevilcnice za vrtet je bilo ugotavljanje kdo iz firme je klical skoraj nemogoce.

    OdgovoriIzbriši
  3. Osebni notranji kompas,preseganje meje.Se obstajajo ljudje,ki jim ni vseeno kako zasluzijo denar,imajo srce in ne prenesejo trpljenja socloveka.Zal so redki.Ni metati kamenja le po astrologih,kaj naj povemo npr.o kelnarcah,ki tankajo pijaco do nezavesti samo da prodajo?Dobro vedo,da gre potem clovek v avtomobil in na cesto,pa vseeno.Zacaran krog,tudi njeni otroci rabijo nove superge.

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja najboljša prijateljica Vesna,
    Je precej naduta oseba,vsaj na zunaj.Po srcu je dobra, zato se druživa že dolga leta.
    Milena, povedala sem ji, da opišem tudi njeno življenjsko zgodbo in ker ve,da smo pri naši hiši vsi nori na Tvoje –sedaj pa ne vem, ali se jim pravilno reče Zgodbe ali pripovedke,mi dovoli tole pisanje.V zivljenju je zadovoljna,v zakonu je gre končno dobro,Dokler je pa zbirala je zbirk dobila.
    V šoli je bila pridna.Lep poklic in še lepa deklica.Vsi so jo hvalili.Zapovrh še ugledna družina, že sto let nazaj.Taki punčki gre ugleden,lep in premožen mož.
    Najprej je bil vanjo zaljubljen fant,ki se je šolal v Tacnu.Ne uniformiranca ne bom,pa ga je pustila.Poročila se je z ravnateljem srednje šole.Lep,več jezikov,lastna hiša pa še kaj,le vsako soboto se gaje napil do nezavesti in jo v nedeljo zjutraj pred mašo nabunkal, Zatoker ga je budila.Če ga ni jo je nabunkal,ker je mašo zaspal.Tako ni več šlo.
    Spoznala je Bosanca.Vse super,alkohol mu je več kot smrdel,lepo se je obnašal,staršem pomagal,Ni da ni.Pa je rekla,ne bom Bosanca,pa ga je pustila.
    Naslenji zakon Teolog,ki je še diplomiral na FF.V začetku vse super, kmalu se je pa izkazalo,zakaj je zapustil prvi faks.Ni je kikle za katero nebi letel.Ponovna razveza.

    Potem je šla izbirčna Vesna na vlak za Zidani most.Pri izstopu se je zapletla s plaščem in padla,zelo grdo padla in se poškodovala.Ljudem kar ni bilo mar,kot čuk je čakala kaj bo.Pritekel je železničarski uslužbenec,jo pobiral,pomagal,poklical reševalce in jo tolažil dokler niso prišli.Zraven pa grdo po tuje preklinjal.
    Po vrnitvi iz bolnice se je pozanimala o imenu ter se mu šla zahvalit.Ajoj je pripovedovala preden je šla na drugi zmenek,še Slovenščino komaj govori.
    Deležen je bil še vseh drugih kritik,no še vedno jih je, a Vesna je srečna v Zakonu s tujcem, imata 2 otroka in neprestano se cufljata,ker redno prihaja iz službe z umazano uniformo.
    SE NAŠA ZOGBICA

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH