ne mečite kamnov vame





 Včasih ljudje rečejo, da so določene zgodbe provokacija.

Hahahaha, ko bi vsaj bile!

Petrina zgodba:

Noben film, nobena drama ne prikaže, kaj se je v resnici dogajalo. Resnice so včasih hujše od grških tragedij ali pa bolj smešne od Commedia dell'arte.
Tudi sama sem ena tistih - po 40 letih.
Še vedno, vsaj na papirju, poročena z istim človekom. Zadnjih nekaj let celo živeča s tem istim človekom, a kaj je bilo vmes?
Ne tako mlada, a silno neuka sem se poročila s prvim, ki mi je to predlagal. V skladu s teorijami o tem, kako lepo je v zakonu, sta bili prvi dve leti med in mleko.
Potem pa je zagrmelo.
Mož je pustil službo in sklenil živeti umetniško življenje. Super, prvo kar sem storila - h ginekologu po tablete.
Ko so se nabrale položnice in izvršbe je vse čakalo name! On se je obnašal, kot da je vse, kot bi moralo biti. Užival je svobodno življenje.
Ja super, a takrat ko si me zasnubil, nisi razmišljal, kako in od česa bova živela? Sem se Ti zdela takšna kura, da si vedel, da te bom preživljala?
Ja, pa sem bila res ena velika kura. Kar verjela sem, da bo že kako.
Dala sem oglas, da sem pripravljena delati karkoli, da se le preživim. Dobesedno tako.
Oglasil se mi je na zunaj silno neprijeten poslovnež. Hitro sva sklenila dogovor:
Postala naj bi njegova spremljevalka. Predlagal mi je stilsko preobrazbo. Prav, sem se razveselila. On pa mi uredi še dodatno službo v kateri bi delala uradno in za zavarovanje.
Sem si lahko želela kaj boljšega?
Da ne pozabim: S Štefanom sva sklenila pogodbo, ki mi je omogočala tudi dodatek. To pa je bil študij in vse, kar je povezano z njim.
Življenje mi je kar naenkrat ležalo na pladnju!
Najela sem si tudi svoje stanovanje,
Študij je potekal po pričakovanjih. Moje življenjske sanje so se stopile z realnostjo.
Delodajalec me je nekaj časa pustil pri miru, šla sva le na kakšno kavo…
Potem pa je v oktobru podal prvi predlog: greva na izmenjavo partnerjev.
Radovednost. Pričakovanje. Na koncu sva se imela prelepo.
Najprej naju je ''obdelal'' gost, mene in njega, potem sem jaz morala obdelati njo, kar mi sploh ni bilo odveč, nato najin skupni finale.
Prvič sva bila spolno skupaj, sicer ob prisotnosti še dveh, ki sta naju crkljala. Bilo je božansko.
Kljub plavanju nad oblaki se je zgodilo nekaj, kar ni bilo prav: v Štefana sem se zaljubila. Tudi sanjalo se mi ni, da sem bila zanj le plačana kurba.
Otročje, naivno in popolnoma neprofesionalno sem dojela zadevo.
Sledilo je nepozabno obdobje. Študij je zahteval vedno večjo zbranost, prisotnost in angažiranost. Tudi on je imel vedno večje zahteve a tudi vedno bolje je plačeval…..
Nekoč sem mu po odhodu svingerskega para, s katerim smo si delili noč, predlagala, da ostaneva v hotelu še malo skupaj, da jaz častim.
Debelo je pogledal. Verjetno si je mislil, a moja plačljiva kurba bo meni plačevala?!
Vem, da me ni razumel, toda ostal je.
Preživela sva še ves dan skupaj. Moja zaljubljenost je dobila krila. Spovedala sem se mu…
Koza vseh koz!
Z izpovedjo sem, žal povzročila konec.
Čez nekaj dni me je obiskal, povabil na kosilo in izročil v podpis novo pogodbo.
Njegovo podjetje mi je še za 18 mesecev podaljšuje delo spremljevalke. Dobila sem novo zadolžitev. Postala sem dodaten član skupine »Mokrih prijateljev«.
Seksala sva potem bolj poredko, a vedno v prisotnosti nekoga tretjega, še raje je videl, če sta bila dva.
Vse je znal, vse je obvladal, le ljubezni pa ni prenesel.
Mož je v vsem tem času mirnooooo prejemal moj denar.
Sploh se ni obremenjeval z mojim poklicem in načinom življenja.
Samo da je imel rit polno in plačane račune.
Ja, še vedno sva skupaj. Leta so minila, postarala sem se. Prijateljice me sprašujejo, kako to, da ga prenašam, da ga vzdržujem, da on lahko šminkira naokoli kot ''umetnik''.
Ne znam odgovoriti. Navada?
Ja, prenašam ga, točno to - prenašam in tako bo do konca življenja.

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH