Obžalujem

 Draga Milena.

Hvala ti, draga FB prijateljica, da si tudi mene izzvala. Povedala ti bom, kaj se mi je zgodilo. Do zdaj nisem še nikomur. Enkrat pa moram.
Bila sem stara šestnajst let, ko sem postala varuška majhnega dečka. Njegov oče K.P. je bil očetov najboljši prijatelj. Bili smo takorekoč malo večja družina, saj smo veliko časa preživeli skupaj, na vikendu, ki ga je imel K.P. v okolici Poreča.
K.P. je bil tudi moj profesor na srednji šoli. Vse punce smo bile zaljubljene vanj, ker je bil zelo simpatičen, lep moški, rad se je zafrkaval z nami.
Ko me je nekoč, njegove žene ni bilo doma, začel objemati in božati, sem bila zelo počaščena. Vse sem mu dovolila, a prvič nisva šla do konca.
Ko sem bila stara dobrih osemnajst let, je imel njegov sinček pet let. Imela sem ga rada, kot bi bil moj. Saj je na nek način tudi bil. V svoji trapasti glavi sem si predstavljala, da se bo moj princ nekoč ločil in poročil z mano.
Malo pred maturo me je vzel s seboj na vikend, češ da je tam nekaj pozabil. S seboj je vzel tudi sinčka, da je imel izgovor za mojo prisotnost.
Med petjem škržatov mi je vzel nedolžnost in si me dokončno podredil. Nikoli ne bom pozabila besed ''moja si in od nikogar drugega''.
Pri devetnajstih sem rodila hčerko. Njegovo. Ne staršem ne njej nisem povedala, kdo je oče. Nisem mogla. Še danes verjamejo, da je oče neznanec z nekega plesa na terasi hotela v Poreču.
Moj ljubimec, ki sem mu pripadala z dušo in telesom, me je prisilil, da sem nadaljevala s študijem. Ljudje brez izobrazbe so se mu gnusili.
Diplomirala sem, se zaposlila, čez čas sem se vpisala na magisterij. Bil je ponosen name. Na hčerko je pazila mama, obiskala sem jo le občasno. Njemu ni pomenila nič.
Pri tridesetih sem izvedela, da nisem njegova edina. Da ima še nekaj drugih deklet, mlajših od mene. Ni mi bilo mar.
Njegova žena je uživala v kopičenju bogastva, on v seksu. Naučil me je marsičesa. Tudi mene prisilil v marsikaj. Pravzaprav je bilo z moje strani vse prostovoljno. Tako sem ga imela rada.
Po obisku svingerskega večera (noči) v neki hiši na meji med Nizozemsko in Nemčijo sem hudo zbolela. Akutno vnetje sečil, jajčnikov. Morda še česa, zdravniki mi niso vsega povedali, ali pa sem pozabila, ker sem dlje časa bledla od vročine in neznosnih bolečin.
K.P. je ugotovil, da sem postala škart ROBA. Neuporabna. Prišel je čas, ko me je moral zavreči. Nadomestnic je imel še veliko.
Da bi bila nesreča popolna, sem dobila še hud, zelo akuten granulom. Bila sem apatična, nesposobna iti iz hiše. Predolgo sem čakala z obiskom zobozdravnika. Izgubila sem šest zob, večino sprednje.
K.P. bi me lahko obiskal, predtem me je vsaj trikrat tedensko, a me ni. Enkrat me je poklical ter se izgovarjal, da se boji okužbe.
Mislila sem, da bom zblaznela, tako sem ga pogrešala. Na srečo je mama opazila mojo stisko. S hčerko sta se začasno preselili k meni.
Skoraj dve leti sem bila na bolniški. S K.P. sem izgubila vse stike.
V tistem času sem se duševno in telesno postarala, propadla pravzaprav. Poiskala sem si psihoterapevtsko pomoč, a sem jo v trenutku, ko bi morala izdati K.P., opustila.
Hčerka je danes odrasla, tudi ona je visoko izobražena, njen partner prav tako. Imam vnukinjo, ki mi pomeni vse na svetu.
Čustva do K.P. niso izginila, le začasno so se potuhnila. Včasih ga kje srečam, starega in betežnega. Ne prepozna me, saj sem se zaradi njega tudi jaz predčasno postarala.
Ob pogledu nanj se mi obudijo spomini, telo ga ponovno neznosno pogreša.
Če dovoliš, draga Milena, bi namesto zadnje pike napisala misel, ki naj si jo zapomnijo predvsem mlajše gospodične.
Dokler ste še najstnice, otročje in naivne, se NIKAR ne zaljubljate v zrele, odrasle moške. S svojo izkušenostjo zlasti v seksu, vam bodo uničili življenje ter za večno priklenili nase.
Hvala, ker ste prebrali mojo zgodbo.
Morda je slika naslednjega: ena oseba ali več in ljudje stojijo
Marjan Fajfar, Ingrid Colja in še 1

Komentarji

  1. Čedni moški znajo gdo izkoriščati.Tisti manj čedni pa izsiljevati.pri nas je živel očetov prijatelj.Oba sta bila policaja.Samo da sta se stara dva umaknila je že segal po meni.Včasih se je ponoči zbudil ko sem šla na stranišče,tako da si tudi tega nisem več upala.Zbujena sem čakala,da vstaneta mama ali oče,to mi je zagotavljalo varnost.Zaupala sem se sosedi,ta je povedala staršem.Tako sta me pretepla,da smo se morali iti zagovarjat na CSD kako sem lahko tako čudno padla.Kmalu zatem se je tip odselil in vem,da je imel službene težave zaradi nadlegovanj.To sta mi starša tudi potrdila leta kasnje.Nista pa se mi opravičila,ker sta me tako kruto pretepla zarado laži.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH