več kot šopek rož, več kot bombonjera

 Mame smo včasih čudne: ne potrebujemo dragih daril, zadošča, če odrasel otrok pride na obisk, na pogovor, na en objem.

Če je zaradi zamer to kdaj težko, prinesi s seboj knjigo.
Ob njej bo - prej ali slej - vse, kot mora biti.
Pogovori o ''vzorcih'', o zamerah, ki se prenašajo iz roda v rod, znajo odvaliti marsikateri kamen s srca!
Naročilnica za knjigo:





Babica pa bo vesela, če bo lahko skupaj s hčerko in vnukinjo pripovedovala o časih, ki jih danes ne pomni nihče več.






Komentarji

  1. Mame so včasih nenavadne.Hočejo dobro,izide se ravn obratno.Seveda ne opravičujem sebe svojih slabih,neprimernih odločitev,toda doma sem imela podporo na napačnih koncih.Komentar posvečam svoji prijateljici,ki je odšla v Dom upokojencev,koder je zelo trpela,saj je bila še povsem pokretna,zato,da je svoji hčerki omogočila,da je zaživela na novo.Hči je na mamo v nekaj tednih pozabila od sreče,da je pri 45 lahko zaživela novo zakonsko življnje.Moja mama je med vojno v eni juznih republik zelo nastradala,videla je vse kar se v vojni dogaja,razumem,da je na njej to pustilo krute posledice.Srbi so to slovensko družino ščitili kolikor je bilo mogoče a vojan gazi po vseh.Kmalu po povratku se je poročila s slovencem,ofocirjem.Rodile smo se 2 hčerki in en sin.Midve s sestro sva bili že od malega pri hiši za delo,sin si še po čaj pri 12 ni šel sam.Oče popoln ateist,mama vsak dan na skrivaj na kolenih ali v cerkvi.Držala se je zapovedi bolj kot župnik.Ko naju je pričel zlorabljati stric,mamin brat,upokojen partizan naju je stolkla,ko sva povedali učiteljici,ki je seveda ukrepala.Mene je pri 17 poročila s sinom očetovega kolega,ki je bil k sreči čudovit človek in sva lepo živela,kljub temu,da sva se prvič videla na dan dogovora o poroki v Ljubljani.Sestra je zanosila s sosedom pri 18.O spolnosti ni vedela ničesar,tega kar si je fant od nje vzel ni povezovala s otroci,saj je to počel že najin stric pa 2 leti ni bilo nič.Mož je bil nasilnež,sadist sociopat.na zunaj uglajen človek,nihče ni verjel kaj je prestajala doma.Rešila se ga je,ko ga je sokolega lovec ponesreči ali pa ne ustrelil na protokolarnem pogonu divjadi.Mati,o mati,nikoli se ni vprašala kaj njeni otroci čutijo,vedno le to kaj bodo sodelavci v fabriki in sosedi rekli.Nesrečna,ja hudo je bilo a zato niso krivi otroci.je sovraćžila očeta?Morda,vsekakor ni verjela v to,da je ženska na tem svetu lahko vsaj zadovoljna.počivaj v miru,odpustila sem Ti,ker sem sama našla srečo in podporo,vsaj moj zakon

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zelo zelo žalostno :-( Tudi to, da sem slišala veliko podobnih zgodb, ne prinaša tolažbe...

      Izbriši
  2. Hčere in matere,babice in vnukinje..v našem rodu se nismo marale.Kaj je botrovalo hladnosti,ki je vela med nami,nagajanju in hudobiji,ki ju je gojila moja mama nad menoj in razpuščenemu življenju,ki sem ga živela mi ni jasno.Preteklost,način življenja pred in po vojni,ki sta ga bili deležni 2 generaciji pred menoj? Fant me je pustil v trenutku ko sem pričakovala snubitev.prizadelo me je, a še bolj besede moje mame,da je doma veliko dela.To naj bi bila tolažba.Dobila sem poročenega,razumem da ni smel pred našo hišo,ne razumem pa njenih vzgojnih ukrepov,da je bilo potrebno streči bratom ko so gledali TV in obdelovati vrt,kije bil njej všeč.Foter je tako ali tako živel svoje življenje in doma prodajal meglo.Nobene opore v materi nobene,kot bi rojevala le moške.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. v vašem zapisu se jih bo našlo veliko....Ker mame so znale in še znajo biti včasih zelo krute....

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH