Dan očetov

 Na današnji mednarodni Dan očetov se lahko spomnimo tudi (!) vseh tistih dobrih in srčnih očetov - hočemo ali ne, nekaj jih je - , ki jim ''splet okoliščin'' in nekdanje partnerice ne dovolijo, da bi vzdrževali stike s svojimi otroki.


Zgodba nekega očeta
**

Milan (1976):« Poročena sva bila deset let. Hčerki, dvojčici sta se rodili nekaj mesecev po poroki. Malo pred Božičem mi je žena povedala, da ima drugega. Hotel sem jo objeti in prositi, naj ne razdre družine, a me ni poslušala. Zabrusila mi je, da ima njen novi več življenja v sebi kot jaz. Čisto sem se sesul. Nisem mogel sprejeti, da bosta z njo odšla tudi moja sončka. Punčki sta zelo žalostni. Kar naprej me objemata in jočeta. Naser jima ni niti malo všeč. Prosita me, naj kaj storim, da ostaneta z menoj. Vse bi naredil za ohranitev zakona in za to, da bi bila žena zopet samo moja. Tako močno jo ljubim, da tega ne znam povedati. Gledam jo, ko stoji na dvorišču in čaka drugega. Tudi v tistem trenutku bi jo objel in poljubil. Žal mi že nekaj časa ne dovoli, da bi se jo dotikal. Pravi, da ji smrdim, da se ji gnusim, da se ji kozla, ko me gleda. Stalno ima pri sebi mobitel in skrivoma pošilja sporočila. Sicer mi je zjutraj rekla, da se še ni čisto odločila, kdaj gre, a čakanje me ubija. Vem pa, da ji je čisto vseeno, ko me vidi trpeti. Ne bom pozabil, ko mi je zabrusila, da bi raje videla, da bi jo udaril, sklofutal ali posilil, kot pa, da sem tiho in jočem.
Kadar žene ni doma, prideta hčerki k meni, v zakonsko posteljo. Pogovarjamo se in delamo načrte, kako bomo mami prekrižali račune. Ni mi všeč, da o Naserju, mamici in seksu vesta toliko stvari. Ko mi pripovedujeta o podrobnostih, mi je nerodno. Pogosto se hihitata in pripovedujeta, da so bila vrata priprta, onidve pa ste s praga opazovali, kaj Naser in mamica počneta na kavču. Razmišljam, kako bi ju zaščitil. Nikogar nimam, na katerega bi se obrnil za pomoč.«



PS Moški imajo tudi svojo knjigo. V njej je več kot 250 zgodb, ki so ji povedali sami. Zgodbe so takšne in so drugačne.
Kot nismo vse ženske enake, tudi vsi moški niso enaki.
Če bi prebrali njegove izpovedi, bi jih lažje razumeli.

Naročilnica za knjigo:



Komentarji

  1. Oče lipe ali moj očuh je bil sposoben razvojni ing.Izgon iz državne firme je bil zagon za novo firmo,ki jo j eustanovil v garaži družinskega vikenda.V nekaj letih je zaslužil bogastvo.Sreča v poslu,kup nesreče za domačimi vrati.Mamo je spoznal na plesu v Tivoliju.Nosečo z vragsigavedi kom je v navalu ljubezni kar poročil v nekaj tednih.Takoj po poroki mu je povedala,da ne misli živeti le z enim moškim,je sodobnih nazorov.Izpovedi ni vzel zares.Prepričan v svojo osvajalsko moč in lepoto (zelo je bil čeden) se je lotil spreminjanja.pMisija nemogoče.Po mojem rojstvu me je odnesla k svojim staršem in odšla študirat v tujino.finančno in moralno jo je podpiral,obiskoval mene in pričel z gradnjo hiše.mama zadovoljna nad uspehi pri študiju se je za nekaj časa umirila,potem pa udarila.javno je pričela hoditi z njegovim bratom in še enim študentom.Rodila dve punčki,moji sestrici,hitro eno za drugo,otem se je odselila.Z otroci je ostal sam.Popivanje in prehudo obuiskovanje svetovalcev mu je vzelo še toliko moči kot je je imel.Zgrudil se je pod težo problemov.
    mama se je postarala,moški so jo zapustili in končno sta zaživela kot par.vse sta naredila,da bi na zunaj delovali kot srečna družina in res smo.
    Sram me je,ko bi narod vedel kaj seskriva za nasim domačim pragom?

    OdgovoriIzbriši
  2. A aktivnih letih sem bil poštar.Ob praznikih sem nadomeščal kolega na drugem rajonu.Starcu v bližnjem naselju sem nesel priporočeno pošto iz sodišca.Ni imel čal in povabil me je naprej,da mu preberem vsebino.kar naenkrat je rekel,tako zelo si mi podoben....Ker nisem imel očeta sva se v hecu zmenila,da ga bom imel za očeta.Bogovi so vrgli kocke.Izkazalo se je,da je res moj oče.DNK ne laže.Ostala sva v stiku in se druživa v obojestransko zdovoljstvo.Bogovi Hvala Vam.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH