DAN MUČENCEV

 
biti '' mož-beseda'' je nekaj najžlahtnejšega, kar je povezano z moškimi.

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Začelo se je pred kakšnimi dobrimi štirimi leti, ko me je, danes že pokojni dr. A.K. začel nagovarjati, naj izdam še knjigo zgodb, ki bodo namenjene - bolj kot ne- moški populaciji.

Ideja se mi je zdela enkratna! Nekaj t. i. ''starejših'' zgodb sem že imela na voljo (med njimi mi je bila prava bomba zgodba enega od dvojčkov, Maksa. Bila sta enojajčna, si na las podobna, na začetku 20. stol. pa sta služila celo v italijanski vojski).
Manjkale so mi zgodbe mlajših generacij. Po objavi na FB, da bi bila vesela ''moških zgodb'', so me gospodje dobesedno zasuli z njimi.
Z nekaterimi se nisem nikoli srečala, da bi tiste, ki so bili pripravljeni spregovoriti, spoznala v ''živo'', sem se zapeljala tudi na drug konec Slovenije.
Z enim od njih sem se srečala v Trebnjem (Marija P., se še spomniš? 🙂 ). Njegove avanture, s katerimi me je spravljal v smeh, so bile ''originalne''. 🙂
Pri eni teh zgodb se je malo zapletlo, ker si je pripovedovalec ''strokovni del'' svoje usode ''izposodil'' nekje drugje. Ni bilo lahko, ko so začele nanj leteti puščice. Žal je lani avgusta preminul.
Eden tistih, ki mi je zaupal o sebi več, kot je kdaj koli zaupal prijateljem (njegove besede), je lani, na začetku poletja, zbolel za covidom. Bil je športnik, tudi maratonec, še zmeraj je na bolniški.
Med možmi je bilo nekaj takšnih, ki so se borili z ''mlini na veter", da bi lahko imeli normalen stik s svojimi otroki. A ko stopijo skupaj csd-ji, sodna veja oblasti, odvetnice.... 🙁
Fantom iz mlajše generacije ni ravno po volji, da jih imajo nekatera dekleta le za ''fukfrende'', za ''meso'', ki ga po uporabi zavržejo.
Prav ob njihovih zgodbah sem spoznala, kako malo vem (o) o intimnem svetu moških in tudi žensk- danes.
Praktično nič.
Spoznala sem tudi, da so moški še zmeraj bolj ''tradicionalnega'' razmišljanja kot ženske. Zlasti potem ko stopijo v partnersko zvezo, si pogosto želijo, da bi se v njej počutili podobno, kot so se nekoč, ko so še živeli doma. A jih ženske hitro postavijo na realna tla.. 🙂
Moški prav tako kot ženske čutijo, jočejo, jim je hudo. Če doživijo smolo v ljubezni, jih ta lahko zaznamuje za vse življenje...
So tudi zgodbe povsem običajnih, močnih moških, ki jih imamo ženske tako zelo rade ob sebi!
V knjigi je več kot 250 samoizpovedi. Veliko je zelo veselih (hvala Oto Nemanič), druge so napete kot trilerji, tretje se ne končajo dobro.
A moški so v svoji iskrenosti položili srca na dlani in se niso branili, ko sem jih prosila, če lahko zapišem vse, kar so mi povedali.
**
Danes je dan mučencev. V prvi vrsti bi želela pozdraviti svoje FB - prijatelje- tiste, ki so mi zaupali svojo zgodbo. Lepo praznujte ta dan! Naj se vas spomnijo vaše gospe in gospodične tako, kot je prav in lepo!
**
Moški svet je nam, ženskam, včasih nedojemljiv. Morda bo danes eden tistih dni, ko bomo moškim prisluhnile in jim tudi na ta način pokazale, da nam je mar zanje.
Lahko pa si preberete njihove zgodbe. Tudi to bo svojevrstno ''darilo''. Zanj in tudi za nas.



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH