Kaj pravijo o nas in kakšni smo v resnici?
O Slovencih je leta 1813 Francoz Charles Nodier pisal zelo pohvalno: “Bilo je to ljudstvo brez tatov, brez slabih ljudi, mogel si pokrajine prepotovati z denarjem na dlani. Bil je to narod, ki smo ga skoraj morali šele učiti rabiti ključavnico in zapah, ki pa je z neomajno neustrašnostjo odklonil giljotino, sploh najboljša družba dobrih ljudi, ki jih je Bog postavil na Zemljo; sredi med njimi bi si želel umreti.”
Drži, načeloma so bili predniki res takšni- zelo pošteni. A ne
vsi. Malodane vsaka družina je imela kakšnega črnega račka, ki je dodobra
skvaril to, zelo idealizirano '''Charles Nodierjevo'' podobo.
Med predniki je bilo veliko nasilja, pijančevanja, iger na
srečo. Pogosto so pele pesti, v rokah se je znašla nožička. Naši ''pošteni''
predniki so grdo ravnali s hčerami, ki so bile, denimo, noseče pred poroko. Ženske
so bile pogosto brez vseh pravic, otroke so pošiljali služit že s petimi leti,
pa marsikomu tega ne bi bilo treba početi. Spolnega in fizičnega nasilja ni
bilo malo niti v t. i. ''zglednih'' družinah.
Drži, v starih časih ni bilo interneta, a so bili hudobni
jeziki, ki so marsikoga spravili v grob. Kaj ti koristi poštenost, če pa počneš
zle reči?
Tudi včasih so bili delomrzneži, lenuhi - po domače. Obstajale
so prodane duše, ki so, denimo, proti plačilu podtaknile ogenj, umazale čast in
dobro ime, s svojo trdosrčnostjo spravile na kant človeka, ki ni mogel več
odplačevati dolgov.
Obstajale so ženske, ki so spletkarile, obstajali so moški,
ki so zapeljevali in za seboj puščali uničena življenja.
Obstajali so skopuhi, ki so imeli polne mošnje denarja,
družina pa je na ta račun stradala.
Obstajali so starši, ki so ''prodajali'' svoje potomce, da
so si preko njih povečali premoženje.
Koliko žalostnih zgodb bi povedali tisti, ki so se že rodili
kot ''kripeljni''? Bili so zaničevani, prezrti, zgodilo se je celo, da so jih
starši brez slabe vesti prodali cirkusu, ciganom ali pa zavrgli.
Zlobo, krutost, nečlovečnost je bilo najti v vseh plasteh
družbe.
Zelo podobno kot danes. Le da smo danes bolj na ''udaru'',
to, kar počnemo, pač težje skrijemo.
**
O starih časih negujemo takšne, bolj romantične predstave
tudi zaradi pomanjkanja informacij.
Še huje: zaradi nostalgije po obdobju, ko smo bili mladi, na
hude in težke reči (ne)hote pozabljamo.
In če tale zapis zaključim s turisti, ki podobno kot Charles
Nodier, nekaj časa bivajo v Sloveniji, kaj pravijo o nas: "Kako lepa dežela,
kako prijazni ljudje in kako dobra hrana!''
In kaj bi govorili, če bi jih spustili v svoje ''bistvo''- v
svoje prepire, v svoj vsakdan?
Tisto pravo, realno življenje boste našli v trilogiji Ogenj,
rit in kače niso za igrače.
Preberite jo, ne bo vam žal.
Emancipacija,kakor je bila potrebna v smislu humanizacije družbe,je po drugi strani pripeljala do tega,da se je pričela rodnost Slovencev zmanjševati od povojne 6 na sedanjo 1,6.Ženske so se pričele boriti za svoje pravice v glavnem zato,ker moški niso skrbeli za družine in so morale same pričeti razmišljati kako zaslužiti,ne kako z umnim gospodarstvom vzdrževati mor in stabilnost v družini.To ,da so pričele delati,pomeni razpad družine.Družina je osnovna celica družbe.V Sloveniji se pojavlja velika vrsta tako imenovanih alternativnih družin,to bo zdesetkalo Slovenski narod.Zasedajo nas drugi,ki pridejo sem s zdravim družinskim jedrom.Slovenci,le tradicionalna družina z vsaj 3 ali 4 otroki nas bo rešila.Na inštutut Jožef Štefan so objavili,da nas bo leta 2100 le še en miljon,torej čez 80 let.Torej kaj bomo storili?
OdgovoriIzbrišiGospa Miklavčič,Vaša dela so zanimiva,strinjam se s pripombo,da bi jih morali prebrati tudi srednješolci.Po eni strani mora narod Slovenski počistiti s tem,da je spolnost naravni pojav,če že hočete od Boga dana zadeva,spolne devijacije pa so posledica nesprejemanja spolnosti in potem neločevanja kaj je prav,kaj je zdravo od tega kar ni.Dolga leta sem tudi zaradi svoje izkrivljene spolnosti proučeval vse kar je bilo kdaj napisanega o spolnosti in kar sem razumel (jeziki) in z vso gotovostjo Vam lahko zatrdim,da so vaši zaupniki,nekateri res odlični zapisovalci posegli le v 30% tega kar se je dogajalo in se še dogaja.Prepisal bom del zgodovinskega zapisa na katerega sem naletel: ....skoraj vsi zoofili so se branili,da jih je na dejanje navedel "hudi duh" ali demon./ Zanimivo nikjer ni zaslediti podatka,da bi se kateri prešuštnik nato izgovarjal,da ga je namamil zli duh/Za ublažitev kazni so omenjali še težke posledice dejanja za um in zdravje.Omenjeni Urban Rožič iz Savice je leta 1770 povedal,,da je nekega večera zlorabil 2 kravi. zaradi napeljevanja hudega duha in mesenega poželenja.,ni pa vanju ejakuliral.To je bila v teološkem smislu pomembna olajševalna okoliščina-strah pred spočetjem hibridne pošasti.Tudi obdolženi Gregor Rudolf je zanikal,da je ejakuliral v kravo,ker,komaj je ud vtaknil vanjo je krava odskočila seme je špricnilo mimo.Po vztrajnem vrtanju krvnega sodnika je dopustil možnost,da je nekaj semena vseeno prišlo v kravo.Redki so priznavali,da jih je v delikt navedla tudi sla in želja po telesni ugoditvi(1775 Anton Sešek/,kar so potrjevale tudi racionalne priprave na delikt Jernej Krates,hlapec pri gospodu Grimščicerju,je izkoristil odsotnost pastirja,da je zlorabil kobiloOkno je zstrl s suknjičem. itd več v delu Dušana Kosa.Se bomo dokopali do tega,da o tem pišemo in spoznavamo kakoje s zadevo.
OdgovoriIzbriši