SPODNJICE

 Ko sem še delala na radiu, je bil čas, ki sem ga preživela v nočnem programu SNOP-u, najlepši. Zmeraj, ko smo imeli kakšno bolj ''nočno'' temo- takšno, ki ni bila za otroška ušesa, so se hitro usule zgodbe. Poznala sem tudi večino t. i. ''najbolj zvestih'' poslušalcev, ne glede, na katerem koncu Slovenije so živeli.

*
Danes, ko imam(o) namesto SNOP-a Facebook, zgodbe prav tako prihajajo. Vsaka od njih mi pomeni velik zaklad, saj so prav zgodbe tiste, ki na najbolj dragocen in prefinjen način tkejo našo preteklost.
*
Današnja zgodba je še ena v nizu zgodb, ki je povezana s spodnjim perilom. >>>>>>>Upam, da jo boste z veseljem prebrali, saj nosi pečat časa, ki je skupen malodane vsem, ki ste starejši od cca 50 let. Gospe, ki mi jo je povedala, pa iskrena HVALA! 💕




Moja mama in nona sta bili mestni dami. Čistoča spodaj in umiti zobje, prioriteta ženske vzgoje.

Kupovali sta mi lepo svileno spodnje perilo, a pozimi pa bi, po njunem, morala nositi volnene dolge gate, saj takrat še ni bilo pajkic in visokih škornjev. V času študija sem žal to zdravo navado opustila in nosila le hlačke, preko pa najlonke.

V drugem letniku študija smo imeli Pravijado v Ulcinju, potem mladinski shod v Beogradu. Pozno kopanje v oktobru in Košava v Beogradu sta me prehladili od nosa do pete, najhuje so trpeli jajčniki in mehur. Takratni fant Zoran me je odpeljal h ginekologinji v Dom zdravlja na Vračaru.

Že vstop v ordinacijo me je pretresel. Bilo je kot med prvo vojno, nekaj zelenih cunj, kovinska miza a za mizo prava čarovnica: črna kot vrag, skuštrana in velika kot medvedka. Stokam, jokam prosim, se opravičujem. Pa me gleda in gleda nekaj časa, potem me zgrabi in dvigne minico. Ojoj se čudi:

»Dete drago,ne možeš ti tako,nikad nečeš  rađati dece kad ideš naokolo gola. Nije to dobro…«

Nakar me lepo pregleda, napiše recept, po pregledu pa se

postavi pred mene in dvigne svojo haljo. Zagledam široke bele volnene dolge gate,silno neugledne, preproste, kmečke, vsakdanje!

Sedaj zijam jaz.

Doktorica pa reče :»Djete drago,vidiš,zimi se nose ovakve gače! I te možeš

da skineš kad god očeš.«

Pobožala me je po obrazu, odšla sem iz ZD Vračar, odšla iz Beograda, Zoran me je zapustil, a njene besede in nasvet so ostali v duši. Oba otroka sem rodila poleti, a strogo upoštevala nasvet: toplo se obleci že takoj po porodu, ker je telo izpostavljeno.




Pozimi nosim še vedno dolge gate, imam jih skoraj 70 ( let ne gat).

Lepe, tanke, barvne in tople, tako zelo tople.

Komentarji

  1. Odlična zgodba,zelo podučna.Preveč sem občutljiv na to,kakšno perilo nosijo ženske.Tiste prevelike me odbijajo,tangice še bolj,saj so gatke namenjene zaščiti in zdravju ne skrivanju.Sicer sem nudist in vem,da ko so vsi nagi,marsikaj nima učinka.Zgodba me je naučila,da so starinske gate za zdravje in če so čiste je z njimi vse ok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Spodnje hlačke so okras ženske,a po mojem jih mora nekaj biti.Všeč so mi bile najbolj tiste iz 80 in 90 let,ki si jih lahko pral na visokih temperaturah.Pozimi se je fajn dobro obleči,sedaj so materijali takšni da komot nosiš eno stvar preko druge,tako za zdravje.Tangice so nemarna zadeva.ne zaradi kompleksov pač pa zaradi zdravja in možnosti okužb.Na nek način se s tem,ko jih obesimo na rit vračamo v čase ko jih sploh niso nosili.Mi katera zaupa kako gre to v času menstruacije?

    OdgovoriIzbriši
  3. Prinesel mi je dvoje sexy sponjih hlačk,tangic kot jim pravimo,zelene s črno čipko,vijolične s temno čipko.razjezim se: "Meni je za dober sex potreben sočen trd tič,če pa že kaj nosiš,prinesi liter vina,da se po akciji poveseliva.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH