SIN PA OČETA KAR ČEZ PRAG

 


Da prijatelj dragi, zopet so nastopili časi, ko sin očeta iz lastnega doma izriva. Teh zgodb se spominjam nešteto iz otroštva. Moja starša sta bila zelo ponosna, ker sta sama zgradila hišo in do zadnjega pomagala svojim staršem. Z njimi sta spoštljivo ravnala.

Meni pa se je zalomilo. Z ženo sva prepisala stanovanje in vikendico na morju na otroke. Na vsakogar nekaj. V dobri veri, da bova takrat, ko v vikendici ne bo nikogar, tam lahko prespala kakšen dan.

Prideva zgodaj spomladi. Tako kot sva bila vajena vrsto let. Malo bi počistila okoli vikenda, se nastavila sončku, popila kavico, pospravila za seboj – in se odpeljala domov. Nič nenevarnega za nove lastnike.

Naletiva pa na vrata, ki so bila zaklenjena! Opaziva novo ključavnico. Kaj se je zgodilo?!

Greva do soseda, vprašava, ali je bilo ulomljeno ali kaj, čudno naju gledajo. Pa saj vaši vseskozi hodijo sem na morje,tudi pozimi. Molčala sva in se zavedela v trenutku, koliko je ''odbila ura''.

Prenočila sva pri sosedih, naslednji dan sva se vrnila domov, v Kamnik.

Otrokom nisva nič rekla, niti omenila, ko so naju obiskali.

A so potem izvedeli od morskih sosedov, da sva bila tam.

Veste, kaj so storili? Od takrat jih ni bilo več k nama. Minili sta dve leti, ko ne govorimo. Prekinili so vse stike, očitno zato, ker sva se drznila oditi na njihov (najin) vikend ali zakaj že?

Nove generacije, novi izzivi?

Naju z ženo je čas povozil.

Komentarji

  1. V svoji neposredni bližini poznam podoben a mnogo hujši primer.če navedem podarke bo šlo vse na tožbo,ker je neka duhovna voditeljica tako zelo požrešna,da me takoj da na sodnijo pa odškodnine.Pri njih je šlo za naslednje:Mama ji je prepisala frizerijo,čeprav je po poklicu profesorica 4 jezikov.Notri so bile zaposlene 3 tete in sestrična.Najprej je vse odpustila,potem lokal in delovna sredstva prodala.Od denarja ni imela nič,ker ga je vložila in izgubila.Hotela je šolo za duhovne vaje,zato je prepričala starše,da ji prepišejo hišo,kar sta tudi storila.Oče je iznenada umrl za kapjo,potem je mamo prepričala še za soglasje za prodajo hiše,kar je tudi dobila.Šla je še hiša,duhovne vaje niso uspešne...sledile so umetnine Slana,mersad berber,Bizovičar Slana...vse za duhovne vaje..No mama je končala pri svoji odpuščeni sestri,ki na Zavodu vedri do upokojitve.Z neuspešnim dekletom sem se poizkušala pogovoriti a brezuspešno.Zatrjujeje,da je to karma njenih staršev oz Bič Božji,ker sta se v življenju v 45 letih veliko prekregala.Dolži ju,da nima partnerja in da ni rodila otrok,punca o številnih splavih molči.Vsekakor gre za dve strani,tudi za hudo travmo iz otroštva zaradi prepirov doma.Se strinjam z eno od pripomb vedno sta dve strani,toda okrog sebe opažam,da je tudi preveliko razvajanje,posvetovanje o vsem z otroci kazen za neuspešno permisivno vzgojo.Otrok potrebuje trdno roko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dodajam svojo pripombo,opišem lastno usodo.Dv e strani vsekakor.Eden tistih roditeljev,ki je letel preko lastnega praga.Po svoji krivdi,vsekakor.Sin je pri 16 pustil šolo,pričel z računalniškimi igricami in kajenjem trave.ležal doma in še hčer motil pri šolanju.Ko jo je pretepel,sem ga postavil pred vrata in preselil se je k mojim staršem.Tam je bilo hudo.Moj oče alkoholik je bil vseeno tudi toliko terorista,da mu je zastavil pogoj redna šola,da lahko ostane in deduje.Prav.Sin se je spravil k sebi,končal srednjo tehnično zaposlil in dobil sem zaupanje vanj in mu tudi jaz prepisal ne le oče.Iz tega je naredil uspešno firmo a vseeno sem moral skupaj z drugo ženo iz lastnega stanovanja.Ko sem ga čisto mirno vprašal ZAKAJ, je pojasnil,da je to brezobzirno dejanje storil,ker sem ga vrgel ven.Prav,toda zakaj tega ni omenil ob prepisu,ustni dogovor je bil drugačen.Tudi tu dve strani,vsekakor.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naš dedek ali nono po domače je bil pravi kerlc.Njega že nebi nihce izpodrinil iz posestva,je hitro poskrbel,da so se pobrali drugi.Imel je otrok,da jim ni vedel števila,čeprav so bili nekateri pisani tudi na sinove.Ko so italijani zasedli Slo 1941 je najprej izginil najstarejši sin,nikoli nismo izvedeli kaj in kako, srednji je šel v italijansko vojsko,najmlajši se je skrival leto dni,potem so ga prevzeli partizani.Doma so ostale 3 vdove ob dedu vdovcu.Sami,na kmetiji visoko v gorah.No bilo je nekaj otrok.Najstarejša je menda hitro ušla v dolino in si poiskala tujega vojaka,ostali dve sta sprejeli usodo in življenje kakršno jim je namenila.teta Ela in moja mama Angelca.Do konca druge svetovne vojne je na svet privekalo 5 otrok,no 5 nas je ostalo živih.Vsi po vrsti smo zdravi in uspešni, in kot očeta imamo vpisanega moža Ele in Angelce,čeprav sta se vrnila pozno leta 1945.Naš biološki oče je pravzaprav naš ded.Ne spominjam se,da bi kdo karkoli kompliciral okrog tega.Starša sta se kregala tako kot mnogi,sicer pa sem odraščal v prijaznem in prijetnem okolju, a ne pri dedu v hribih,vse je spokal v tovarne v mesta in v šole v večja mesta.ne,ne,to pa ne,doma ne bo nikogar redil.leta 1947 se je ded vdovec ponovno poročil z eno super žensko.Rodila mu je še 3 otroke.Kmetijo in vso zgodbo poznamo,ker nam je ona vse to pripovedovala.Najbolj hecno pa je,da je bil ded na pogled prav noikakav,majhen,plešast brezzob hodil pa je kot bi vse življenje jahal.Zdrava star kmečka grča.Umrl je star 98 let.meni je zapustil citre,skrinjo polno knjih in ogromno zakonsko posteljo.Obnovil sem jo in dolg aleta v njej užival.Ta postelja je imela eno posebnost.Moški del je bil kar za nekaj cm višji od ženskega.Mi zna kdo razložiti zakaj?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH