A ''daš'' za denar ali za batine?





 DVA KOMENTARJA Z BLOGA

Milena, danes si me prepričala, da sem poiskala "Strice", končno pogled stran od ameriških nadaljevank.
Ugotavljam, da imamo v Slo literaturi 2 pisatelja, ki sta opisovala podobno kot ti:
Miška Kranjca - Strici so mi povedali
Finžgarja: Lucija oz. Strici.
Seveda se vsi glavni junaki skregajo med seboj in se koljejo za grunt. V filmu Lucija pa je prikazano kopanje v škafu. Prav zaradi tvojih zgodb mi je padlo v oči nekaj pomembnega v zvezi s higieno: Lucija je umrla in zdravnik je očetu Podlogarju razlagal, da se je v krvi naselil prisad, torej so jo pri porodu zastrupile ženske, ki so ji pomagale. Ena je prihitela z njive, druga iz kuhinje in štale. Nobena se ni umila in porodnica je umrla. Ravno tako otrok. Težka je ta naša zgodovina.
Pa še nekaj: film je silno spodoben, vasovanje pod oknom, potem poroka in nosečnost, ter porod. Nič spolnosti, čisto nič, kot da ne obstaja.
*
Milena, v življenju me nekaj jezi: očitajo mi prodajanje za denar in temu rečejo, da je to prostitucija.
Ja, ok sem pač prostitutka.
Toliko smo licemerni, da tega nimamo pravno-veljavno urejeno. Kdo je prostitutka? Oseba, ki prakticira spolnost za denar, to počnejo moški in ženske. Za denar ali kakršnokoli drugo korist!
Moja mama meni to očita, a sama je spala s pijanim fotrom, dovolila je, da nas pretepa, dovolila, da nas zlorablja in na vprašanje zakaj se ni ločila in nas zaščitila, odgovarja, da fotr potem ne bi imel od česa živet. Prasec.
Ženska prenaša maltretiranje, varanje in vse po vrsti zaradi koristi- torej je ona ravno tako prostitutka?!
Je to prostitucija, če si porečena s kriminalcem in mu vsak dan daš, za lon pa dobiš batine?
Ali je prostitutka kolegica, ki spi s šefom, da ji zaradi pomanjkljive izobrazbe in nesposobnosti ne da odpovedi?
Ali je prostitutka tista, ki gre na žur, pa se daje dol z vsakim, ki pride mimo? Razlog: treba je uživati!
Jaz vsaj priznam: seksam za denar. In to hudičevo dobro.

Komentarji

  1. Star bom 80 let.Po prepričanju sem zelo konzervativen,tako sem začel in tako mi je šlo dobro.Če sem varal sem povedal in zapustil partnerko ali ona mene,kakor kdaj.Odraščal v t.i.funkcionalni družini,počutil sem se varnega in stara dva sta me imela rada,pa tudi med njima je lepo klapalo.To se mi je poznalo vse življenje.ker pa nikjer ni vse lepo in dobro,tudi v naši družini ni bilo generacije nazaj.O vsem sem prebral naključno ob pospravljanju podstrešja pred prodajo domacije.Izvedel sem grozljivo zgodbo,ki se je niti sanjati nebi upal.Moj stari oče je bil sin graščaka, intelektualca,zavednega slovenca,pisca in zgodovinarja.Častnega človeka.Spoštovani praded je imel še 4 druge sinove,vse ravno tako častne kakor je bil sam.Stari oče,rojen v sredi med njimi,črna ovca.Zanimal ga je lov,kartanje,najprej ženske,potem ni bil več izbirčen.Oče je obupal, mu kupil manjšo žago na Dolenjskem in ga izselil iz domačih posesti,da mu nebi delal sramote.Torej,stari ata se je odselil na kupljeno,nabral delavcev,ki so zanj garali sam nadaljeval z zabavljaškim življenjem bolj v smeri Hrvaške,da grdi glasovi nebi odmevali po domačih logih.Do kockanja in kartanja je imel bolj veselje,žal nobenega uspeha.Zabredel je v grde dolgove.Reseval ga je Slavonec Jovica in mu posojal denar,njegovi starši so imeli več razumevanja za takšno življenje.Toda,tudi tukaj se je zataknilo.Potem se jima je prikazala "mariageld".Spoznala sta se z cig.potujočo gledališko skupino,ki je krožila med Prekmurjem,Dolenjsko,Međimurjem tja dol do Vojvodine.Toda to ni bila običajna gledališka skupina.Podnevi so zaigrali še kakšen misijon,zvečer vse kaj drugega.V enem svojih pisem bratu opisuje,kako so zvečer zakurili ogenj,peli in plesali,mlade dekleice so ob vsakem zvoku kraguljčkov,tamburinčkov odvrgle iz sebe kos oblačilca.na koncu so plesale zavite v divje pisane rute,ki so jih vrgle med občudovalce.o je moški imel rutico je vedel,da bo samo še počakal in po predstavi se je deklica prikradla k njemu.Bile so to zelo mlade punčke piše,starejše so medtem raje praznile žepe.Bili so tudi posebni prazniki kot npr.Valpurgina noč.Takrat je bila na sporedu posebna predstava in le za zaupne povabljence.Takrat so zakurili ogenj v posebni jami,ki je imela izhod na drugi strani.Postavljen je bil oder in igrali so pravo ljubezensko igro, vključno s spolnostjo.Na odru so v živo občevali mladeniči z ženskami in moškimi.Ne vem,morda je bila to edina takšna skupina v Evropi.Stari oče se je pridružil tej skupini in z njo potoval dolga leta.Moja stara mama je bila tudi del te skupine,Ko je zbolela in umrla je mojega očeta odpeljal k svojim staršem in ga s pismom pustil pri njih.Sam se je izgubil Bovedi kam.Ostala so le dolga pisma.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH