KOLUMNA NA ''JAVNOST''.SI







Enkrat tedensko.

Kolumna

na JAVNOST-I

Komentarji

  1. Od 15 leta dalje sem spremljala sosedo,ki je ovdovela na zelo krut način,kako je razvajala sina edinca.Tista leta je bila vzgoja še zelo podobna oni izpred 1945.Ljudje so zmigovali z glavo,ko je zjutraj hpodila po vroče žemljice in to dobesedno.Čez 5 let ko sem že delala pri organih pregona so ga pripeljali in izjavili,da jim je že dobro znan.Še sedaj sedi na Dobu.Fenomen pravzaprav ni on,je njegova mama.Vedno in povsod je zanikala vse karkoli je storil,do zadnjega,pa je dočakala 92 let. Verjela sem v človeško dobroto,sedaj jih imam 69,pa ne več.Sprašujem se, kaj se dogaja v otrocih,ki jih samo ujčajo,da postanejo zlobni,nečimerni in povečini ne dajo nič od sebe.Milena pišeš kako kruti so nekateri starši,res tudi moji so bili a s tem so me vsaj na noge postavili in napodili od doma,naučili so me borbe za preživetje.Hvala njihovi zlobi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH