Kurbirji

Anita:

 ''Včeraj sem obiskala mamo in po dolgih letih sem videla tudi njega, vaškega Kurbirja, ki je bil nočna mora ne le za ženske, tudi za nas, ki smo bile še osnovnošolke. 

Spominjam se ga še iz časov, ko je vozil šolski avtobus. S sošolko Karmen sva se peljali do zadnje postaje. Zmeraj je naju še malo zadržal, se norčeval iz joškov, ki nama še niso zrasli, govoril, opolzke besede, razlagal, kakšnega debelega tiča ima in kako bi bili veseli, če bi ga lahko potipali. 

Na srečo so pri Karmen potem kupili fička in je po naju hodil njen oče(ali brat).

Na vasi je imel vsaj tri nezakonske otroke. Za enega vem, da je bil, ko je odrasel, enak kup dreka kot fotr.

Žal pa je ta pokvarjenec imel tudi politično funkcijo in je bil zato nedotakljiv.

Karma is a bitch.

Ko sem ga včeraj videla, ko je šel v spremstvu žene ali hčerke (ne vem, katera je bila) po cesti, s palico, ves tresoč, slinast, po stanju njegovih hlač tudi vode ne zadržuje več, sem mu privoščila. 
Ja, sem mu res! Pokvarjenec pokvarjeni! 
Že zaradi vrstnic, ki jim je s prstom vzel nedolžnost, pa zato nikoli odgovarjal, pesjan!
Ni me prepoznal, ko je šel mimo mene. Gledal je v tla, ljudje, ki jih je srečeval, pa so se obračali stran.«



Komentarji

  1. V službi sem imela sodelavca,velik strokovnjak s katerim b9i bilo čudovito delati,če nebi bil takšen nagravžen kurbir.Nikoili nisem zamerila moškemu,ki me je povabil ven in rekel, da pričakuje tesnejše druženje ali le zabavo.Ne, bila sem samska in razumela sem,ko je dotični razumel, NE.Tisti Fedor je bil grozljiv ni in ni odnehal.Bala sem se aparatur,ker se je vedno postavil zadaj in svinjal.Ko je prihajala žena pa ves sladek,cici mici,cile mile.Žena je bila tako naivan,da ga je imela za svetnika in nas je vabila na večerje.Enkrat se je sodelavki utrgalo in ji je zabrusila,da je osladen in sploh ni za sex.Ženska pa je rekla: ne za sex res ni,tudi doma ne.Pa bodi pameten.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH