zakaj se moški tako radi vračajo k mamam?




Sobota, 4. julij 2020
V bistvu imam sebe za neko posebno redko vrsto zdrave, kmečke feministke, ki ima v sebi tudi gene ''nejevernega Tomaža''. Po drugi strani se kljub častitljivim letom še zmeraj rada učim. Zavedam se, da se največ naučim, kadar sem tiho in poslušam.
😋
Tako se je zgodilo tudi te dni. Z nekim gospodom, sicer polovico mlajšim, sva se zadebatirala o ''maminih sinčkih''. Pa ne toliko o tistih, ki se nikoli ne poročijo, temveč o onih, ki sicer skočijo v zakon, a se kljub temu, kadar le morejo, vračajo k mami.
»Pa veš, zakaj to počnemo?« me je vprašal sogovornik.
Seveda imam svojo ''teorijo'', a sem ga prosila, da mi pove svojo.
»Moški to počnemo zato, ker se lahko vsaj pri mami pošteno najemo,« mi je odgovoril.
Potem mi je razložil, da je (tudi) on poročen sicer s krasno žensko, uspešno, takšno- s kariero, a kaj, ko pa je doma praktično neuporabna. Kuha on, pospravlja on, za otroke skrbi on.
Moram ga pohvaliti, da kuhanja uči tudi sinova!
Ona ''ne zna'' ne tega in ne onega, zato v času, ko on (domov pride kasneje kot žena) pripravlja kosilo, pregleduje otrokoma naloge, ona sedi na terasi in priganja, naj pohiti, ker je že lačna.
Ob sobotah + nedeljah jih povabi na kosilo njegova mama in šele takrat se skupaj z otroki pošteno najedo.
😋
A ker ima hudič rad mlade, ko ni treba, žena ob vrnitvi v avtu dodobra skritizira tako taščino kosilo kot tudi slaščice, s katerimi mama zmeraj postreže in jih celo da za seboj.
Ker sem še molčala, je svoji zgodbi dodal še zgodbe svojih prijateljev, znancev, sodelavcev. Eni živijo od pic in hamburgerjev (žene pa od zdravih zelenjavnih napitkov), drugi poskrbijo, da se vsaj otroci prehranjujejo v šoli, pri tretjih pa se dogaja, da- namesto kosila- slišijo, da ''zvečer ni dobro preveč jesti''.
Sogovornik je imel srečo, ker ga je mama naučila kuharskih in kuhinjskih veščin, tako da kakšne ''umetne'' hrane doma ne jedo.
»Vse bi bilo drugače, če bi se dalo z ženo vsaj pogovoriti. Tisočkrat sem ji že predlagal, da greva skupaj na kuharski tečaj. Da SKUPAJ skuhava pozno kosilo, ki je pri nas tudi večerja. NOČE!
Seveda, po drugi strani jo imam zelo rad, brez nje ne bi mogel živeti.
Da pa bi jo lahko imel še dolgo zelo rad, imam zelo rad tudi mamo. Brez mame bi dobil čir na želodcu!«
😋
Evo, dragi moji.
Ko najmanj pričakujem, mi nekdo, ki ga pred tem nisem niti poznala, ''odpre'' nov pogled na svet, medsebojne odnose, na vloge, ki jih v teh odnosih igramo tako one, oni kot tudi otroci.
Če se boste še kdaj vprašali, zakaj se vaši gospodje tako radi vračajo k mami, se spomnite na tole zgodbo.


Še veliko več Moških zgodb- okoli 300- lahko preberete v tretji knjigi Ogenj, rit in kače niso za igrače.
Povedane - brez korekture - so iz prve roke



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH