kako se je rodila neka ljubezen, ki še zmeraj živi

 


Spoštovana Milena,

 

Nekaj zgodb, objavljenih na bloku, sem prebrala. Morda Vas zanima tudi najina. Nič posebnega, le zabaven spomin, kako sva se spoznala in zaradi skritih spodnjih hlač nadaljevala.

 

V časih mojega študija je malo deklet imelo svoj avtomobil. Prijateljica, Primorka me je povabila med počitnicami k sebi domov visoko v hribe nad Čepovanom

Veliko sva vzeli s seboj, a usoda je hotela, da sem pozabila vrečko z vsem spodnjim perilom. Njena mama je bila tako dobra, da mi je poklonila nekaj spodnjih hlač, kombinežo ter spalno srajco. Hudo, hvaležna za sveže perilo se nisem pritoževala, a tudi obleke sta mi morali posoditi, ker pod oprijete majice in kavbojke se tega perila ni dalo spraviti.

Komaj sem čakala napovedano veselico s plesom, igrami in drugimi vragolijami. Bilo je ne lepo, bilo je noro, slovenska narodna italijanska glasba je bobnela po okolici in v mojem srcu. Plesala sem s postavnim gozdarjem za katerega si nikoli ne bi mislila, d a bo v nekaj letih postal moj ljubljeni mož.

Tudi pili smo, veliko vinčka je steklo tudi po mojem grlu, a vseeno premalo, da mi ne bi delale vsaj zadnje varnostne zapore.

Po veselici se vračamo, objeti, no poparčkani, več kot uro hoda domov. Stiskamo se, poljubljamo, odrivamo šlatamo. V nekem trenutku, me moj gozdar potisne na mah in poizkuša privzdigniti dolgo rdečo plišasto obleko, ki sem jo nosila.. Ne! zavpijem ne, to pa ne …in se v trenutku postavim pokonci.

 

Nisem bila kaj prida moralistična, prej bi rekla mestna čeča brez predsodkov ajoj! V tistem trenutku se je zgodilo nekaj drugega: spomnila sem se, kaj nosim pod obleko!!

(Milena,še vedno jih imam, upam, da mi jih uspe prenesti na računalnik).

''Pa nič!'' se fant užaljen odmakne in pohiti za ostalimi.

Naslednji dan nas fantje obiščejo na kmetiji. Klepetamo, se hecamo, Angel se bolj postrani drži, a ko ga izzovem, me vpraša pred ostalimi: »Kaj si se pa včeraj tako kiklo dol tiščala?«

» Oprosti, saj se ne bi, a hlačk nisem imela zlikanih!«

 Vsi so se zakrohotali in Angel je prenehal. Ves preostanek časa me ni pogledal, še poslovila se nisva.

Pred Božičnimi prazniki, ki smo jih takrat praznovali naskrivaj, dobim v Študentskem naselju obisk: prijateljica, Angel in njegov oče.

Od takrat naprej sva postala nerazdružljiva. Bil je velik kavalir, še dolgo potem..

Pod kovter sem ga zvlekla sama, nekega večera, ko je bilo prepozna za  na avtobus.

Imava zanimiv in pester zakon. Ljubezen kar traja z vsemi vzponi in padci, s pogovori

Malo ob vpletanju staršev sva prebrodila tudi najtežje zaplete. Na stara leta nama je uspelo razviti pajdaštvo, prijateljstvo, pa tudi spolnosti se še nisva čisto odrekla, čeprav je ne moreva primerjati z divjimi poletnimi nočmi po hribih naokoli.

Ljubljenja v travi, na gozden mahu v in ob potokih so naju spremljala od začetka. Še otroke sva puščala pri starših, ko sva se odpravila na plezalne ture na Mangart ,Loški stene, vsepovsod.

Ne vem, kolikokrat sem mu povedala resnico o hlačonarjih pod prijateljičino obleko, pa mi še zdaj ne verjame. Hlače (vidite jih na fotki) imam spravljene skupaj z ostalim perilom v spalnici, niti to ga ne prepriča.

Je pa zanimivo: nekoč mi je zabrusil, da če bi mu že ta prvič ''dala'', me ne bi nikoli prišel obiskat. V njegovih očeh bi bila ena tistih, ki hodijo v ''Trst delat'', kot so takrat pri njih rekli.

Hudo moralističen je bil moj dedec, še sedaj se pritožuje nad razpuščenostjo mladine, pa tudi najinih hčera.

 

Komentarji

  1. Spoštovana ga.Milen a M.,kar nekaj truda je bilo potrebnega,da sem našla ta vaš zapis.Pred časom prebran in izbrisan.Danes mi je padel ponovno mrak na oči,ker me doma nihče ne slisi,pa tudi okrog hiše ne,pišem,naj vsi preberejo.če se ne poboljašajo sledi objava s podatki.Poglej,pišeš,da so včasih bolj slabo poznali higieno,tudi sedaj je marsikdo ne in tudi spodnje hlače zelo poredko menjavajo ali jih ne nosijo..To da na rit potegne trakce zame ni oblačenje spodnjega perila.Imam 21 let starega sina,uspešen študent.Tudi tušira se redno in perilo preoblačimo pri naši hiši vsak dan.Spimo goli, v majicah in pozimi v pižamah,posteljno perilo menjam vsak teden.Do sedaj je imel 2 resni dekleti in nekaj mora 3 bežna srečanja,takšna,da so prespale pri nas.Ej drage ženske-kakšno perilo jaz najdem za posteljo,pod posteljo in v kopalnici-ne morem povedat.Vseeno je ali je štud.prava,kemije,kelnarca ali tajnica na sodišku.Pazi:veliko perila je popolnoma plastičnega,živo rdečih svetlečih neon,.zadaj trakec in potem ga ni več,če so pa malo večje so obvezno flekaste in smrdeče.Tampone mi nezavite mečejo v košek v kopalnici-jaz jih zavijem če ga že uporabim.Kavbojke polne flekov,rjavkasti madeži tudi po rjuhah a ne uporabljajo brisač,vedno jih pripravim,vedno so poleg jogi rjuh tudi navadne zrave, vedno je sveža kopalna halja.V kopalnici so zobne ščetke nove, ne ne uporablja jih večina...hallo.Eno samo dekle je imel,ki je bila res čista.belo perilo,ki ga je vedno vzela s seboj,če sem rekla naj pusti sem pač jaz prala,sicer ne.vse ostale sleče,zabriše in pusti.Moj sin je postal pacek,da spi s takšnimi puncami.Pritožim se svojim staršem,pa se oče norca dela,kako vem,da so gate umazane,če so le trakci.lepo sta mi povedala:Včasih temu ni boilo tako.Stari kristjani niso dovoljevali prenočevanja pri partnerjih.Mož že vpije naj uvedem higienske preglede pred vstopom v našo bajto.Draga Milena,kaj je normalno?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH