SILVESTROVA ZGODBA

 


Nikoli ne bom razštrikal ali je bolje, da se poročiš po temeljitem preudarku, ali kot so to rekli včasih, na zahtevo in po dogovoru staršev, ali se zaljubiš, noro ljubiš in misliš, da je to - to.

 

V naši družini je šlo približno tako:

 

Babica in Dedek, sta živela v veliki beli vili. Zgrajena je bila okrog leta 1930 in še vedno je to prelepa stavba. Tudi znotraj je bilo vse lepo, čisto in urejeno. Prebivalci hiše vljudni, prijazni, a vse je delovalo nekako, no ne morem reči hladno, no bilo je, kako naj rečem - nevtralno.

 

Kadar je dedek odšel ven in smo začeli priljubljeno temo, kako je pa bilo včasih, je babica rada povedala, da se je poročila na željo svojih staršev. Njena starša sta se menda zelo ljubila. Izsilila sta poroko, ušla v Haloze in tam na ilovici spravljala na svet otroke, enega za drugim, vsako leto.

Razen garanja in seksa nista poznala ničesar drugega.

Materino trpljenje je babico prepričalo, da je vzela dedka, sina bogatega industrialca z Jesenic. Veliko ji je nudil, lahko je igrala klavir, pela, se učila francoščine. Nikoli ni vpil nanjo in za vsakega otroka je dobila dragocen nakit. Kaj več o njunem odnosu ni znala povedati, ne spomnim se niti tega, da bi omenila, da jo je kdaj objel in poljubil vsaj na lice.

 

Ko smo dedka vprašali, kako je zasnubil babico in kakšna je bila takrat ljubezen, je odgovoril v stilu: Agnes je bila zelo lepa, spoštoval sem jo, lepo je vzgojila vse otroke, ni se jezila, ker sem veliko delal.

 

Moja mama - njuna hči, je pa čisto nasprotje hahaha.

Z očetom sta se poročila kot študenta in zaživela vsak v svoji sobi v Rožni dolini, ker takrat še niso dovolili skupnih sob. Pa mama ni bila noseča. Tako zelo sta se ljubila, da nista hotela počakati. Stara starša sta le izjavila, da bosta sama požrla, kar sta skuhala. Z leti sta se odtajala in nam veliko finančno pomagala.

Naša družina je bila zabavna. Mama ni podedovala družinskega načina pospravljanja. Zadoščalo je, da so bile cunje po kupih urejene, pa je šlo. Starša sta veliko preplesala, oče je pel kot Slavček, mama kot Angel, prazniki so bili vedno zabavni, razen obiskov pri starih starših. Po drugi strani se je tam res dobro jedlo in tudi darila so bila bogata. Vsak kovanec ima dve plati!

Tudi jaz sem se poročil iz ljubezni in preživel dobrih, veselih, zabavnih, včasih tudi težkih,  z močnimi čustvi obarvanih 40 let.

Starša sta ženo sprejela odprtih rok, čeprav k hiši ni prinesla praktično ničesar. Je pa vsa delovna leta zaslužila bistveno več od mene hahaha!

Nikoli si nisva nič očitala. Zakon sva po prvih vročih letih gradila na pogovoru. Da ne boste mislili, da je bilo vse popolno: včasih so leteli tudi krožniki po zraku!
A sva nesoglasja hitro uredila.

 

Nekega jutra sem opazil, da je ni v postelji. Šel sem v kabinet, koder je običajno pisala članke in druge zadeve. Bila je sklonjena nad mizo, kot bi spala…

Ja… res je za vedno je zaspala.

Hvaležen sem ji za vsa ta čudovita leta.

 

Kaj pa najini otroci?

 

Starejši je sin: Izučil se je, delo opravlja resno in zavzeto, odloča se za odprtje lastne obrti.

Jao, jao in potem mi pripelje domov pravo naduto čarovnico. Le za držala fotelja sem se prijel. Glas kot sraka, govori traparije kot prava goska. Brez prave postave v pregrešno dragih capah. Bil sem vljuden, kaj sem pa hotel?

Ko sva bila sama, mi je pojasnil, da bo njen oče vložil v razvoj firme, ona pa je zelo dobra financarka, računovodkinja in še kaj. Hudiča, a takšen bo zakon mojega sina?

Zanimivo je, da jima kar klapa. Tudi nimam občutka, da sta hladna drug do drugega. Kadar spita pri meni, se drenjata na kavču 100x200.

Pej pri 35 letih, na tako ozkem ležišču, dva stara kozla, hahaha.

 

Mlajša je hčerka:

Pri njej me je pa res sesulo. Predstavila mi je svojega tipa takoj po podelitvi magisterija. Najprej sem mislil, da je prišel po staro železo ali da ji sprehaja psa… Dolgi mastni lasje, kavbojke na pol riti, cigaret za ušesom in pozdrav: »Živjo stari, jaz sem Nejc, Vitka se seli k meni, no sej ti je prou?''

In s čim boš prispeval za preživetje sebe in Vitke?''

''Profesor sem, pa malat znam...''

»No, pa še kej?''

Dobro, da ga nisem vprašal, na kateri šoli gledajo tako zanemarjenega učitelja, ker sem kmalu izvedel, da predava celo na faksu. Čuden je postal ta svet. Če ima tako zmedo znotraj glave, kot jo je videti od zunaj…Ubogi študenti!

 

Najmlajša je pripeljala fanta domov, nisem imel možnosti protestirati. O službi še ne razmišlja, faks mu ne gre, od staršev dobi 250 EUR, ostalo socialna podpora. Jaz jima kuham.

 

No, takole je šlo pri nas.

 

Pozdravljam Vas vse z najboljšimi željami za dobre zakone in srečne družine.


Komentarji

  1. Poglej jaz sem se prvič poročila zaradi dogovora.Starši so bili tako nasilni,da sem morala od doma pa dobesedno bilo kam.S tipom sva se zmenila,da se poročiva le zato,da dobiva stanovanje skupaj pa ne bova imela nič.V službi so nasedli in dodelili stanovanje a nasedla ladja sem bila tudi jaz.Tip me je pričel dobesedno posiljevati,skoraj vsak dan je hotel sex.odšla sem in prijavila krivo poroko a on je imel dokaze,da imam tipa in jih je predočil,da sem ga varala ter seveda vse zanikal.Izgubila sem vse in še dane sem podnajmenica.Poroka iz koristoljubja ja a potem mo0raš še več prenesti kot če bi urejala prvoten problem.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH