MOJE TRI LJUBEZNI



Moje tri ljubezni
❤️
moje tri ljubezni, ki mi lepšajo življenje so vnuki, knjige in rojstni kraj.
Zakaj bi iskala srečo drugje, ko pa jo imam doma?
*
Žiga, Gal, Ajda, Julia in Jakob. Pravo življenje se šele začne, ko prvi vnuk prijoka na svet.
*
Knjige so moji ''papirnati'' otroci. prav tako zelo dragoceni in neminljivi.
*
Ogenj, rit in kače niso za igrače- vse tri knjige- ki so večno zaznamovale tako imenovano ''citizen science''- prebrati pa bi jih moral vsak, kajti o intimni preteklosti prednikov vemo komaj kaj.
*
Knjige za otroke in babice KUHARSKE PRISMODARIJE ter Ajda in čarovniške težave v pravljični deželi, da o WIZARD TROUBLES IN THE LAND OF FAIRY TALES (prodaja jo Amazon) ne govorim....napisane so bile v sozvočju z ljubeznijo, ki jo dajejo, hote ali nehote tudi vnuki.
*
Na prevod v angleščino čakata še PIKA NA B. (DOT ON B.) detektivka za najstnike
in
KJE JE OTROK? WHERE IS THE CHILD?
napet kriminalni roman, ki vas priklene nase vse do zadnje pike.
❤️
Prav ta- KJE JE OTROK? vas ta teden (do nedelje, 8.5.) pričakuje v ''rojstnodnevni akciji'' za le 15 €.
Če katerokoli želite brati tudi vi, pišite na
jutri2052@gmail.com
ali pa prelistajte blog https://jutri-2052.blogspot.com/
ter spletno stran

PRVI VIDEO


DRUGI VIDEO

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH