se sploh še objemamo?

 




DVE IZJAVI DVEH RAZLIČNIH ŽENSK. PA NE IZ PRETEKLOSTI, TEMVEČ IZ DANAŠNJEGA SVETA!

1.
Jana Fleišer: Šokantno je, koliko otrok nikoli ne sliši od staršev, da jih imajo radi....
❤️
2.
Mateja Debeljak: Zaradi mame sem morala živeti kot nečuteče bitje
❤️
Po včerajšnjem nastopu v oddaji na Dobro jutro, so se usuli številni klici. Zgodb, podobnih tej, kot jo je javnosti zaupala ena od žensk med samo oddajo, ni bilo malo.
Slovencev ne pesti lakota, pesti pa nas kronično pomanjkanje dotikov in ljubezni!
Navajena sem zgodb, ki bolijo. A sem in tja me kakšna še zmeraj ''vrže iz tirnic''.
To, da nimamo NIKOGAR, ki bi nas objel, da zato obilo objemamo hišnega ljubljenčka, mora biti zelo, zelo, zelo boleče.
Še enkrat povem: vrata so pri meni še zmeraj odprta. Lahko pridete tudi ''samo'' na pogovor.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH