Moški svet, kot ga še ne poznamo

 


Moški sogovorniki so mi bili že od prvega dne velik izziv. Morda tudi zato, ker pri intimnih stvareh niso šparali s podrobnostmi?


Zelo poseben sogovornik je bil Oto iz Bele krajine. Njegov spomin, tako se mi zdi, deluje na podlagi asociacij. Omeniš mu, denimo, ''firtoh'' in že se spomni zgodbe, povezane z njo: »Moja stara mama je imela poseben "dezinfekcijski firtoh".Ko je član naše glasbene skupine postal zobozdravnik, sem predlagal ,da mu kupimo podobnega. Firtoh je namreč čistil vse. Če je bilo dete smrkavo mu je z njim obrisala nos. Na njivi je odložila motiko, si obenj obrisala roke, žlico ali vilice ter se lotila hrane. Ko je prišla k moji mami na vsakodnevni obisk , ta pa je ravno vlekla testo za štrudelj, si je stara mama brž obrisala roke ob firtoh in vneto vlekla testo. Še tako umazane roke si je obrisala obenj. Odlična, večnamenska garderoba, škoda, da takšne danes ni več.«

Nisem si mislila, da so tudi moški vraževerni. Binetova babica, na primer, bi morala iti za nuno.

Leta 1937, tik pred je podala zaobljubo, se je zagledala v šoferja, ki je vsako jutro pripeljal eno od učenk, ki jih je v nunski šoli poučevala. K poroki je šla, kakšno bogokletstvo za tiste čase, že noseča. Ko je avto z ženinom in nevesto speljal izpred domače hiše na cesto, je povozil otroka, ki se ni pravočasno umaknil.

Zakon, ki je bil že na začetku zaznamovan s takšno tragedijo, ni mogel biti srečen. Mož je z ženo zelo grdo ravnal, ona pa se je na skrivaj vdajala pijači, se, ko je bila sama, bičala po hrbtu in hodila v cerkev.

Od osmih živorojenih otrok je ostal živ le Binetov oče, pa še ta verjetno zato, ker ga je še pravočasno vzela k sebi samska teta. Tudi Binetov oče v zakonu ni imel sreče. Od petih otrok, ki so se mu rodili, je ostal živ le Bine. Pri triindvajsetih je malo manjkalo, pa bi se poročil, a mu je bodoča žena teden dni pred poroko ušla z najboljšim prijateljem.

Sklenil je, da ostane sam, da se na ta način poskuša znebiti družinskega uroka.




Trilogijo Ogenj, rit in kače niso za igrače na  okoli 1400 straneh, lahko po zeloooo ugodni ceni naročite kar preko spletne strani

https://goo.gl/1qx5mf

💖

Komentarji

  1. Moja stara teta je bila tudi nuna,ali le pripravnica točno mi ni znano.Vrgli so jo ven,ker jo je mati prednica zalotila skupaj s kolegico v celici v 69 položaju kakor je rada pripovedovala na družinskih shodih.Nobene zadržanosti ali sramu.Starši so jo takoj poročili z vdovcem,kateraga žena se je obesila.Teta pripravljena na vse hudo mu je kmalu dala vetra,tako da se ni vedelo ali je skočil v Krko ali je padel.Vzgojila je 3 njegove otroke v poštene in delovne ljudi,žal se je ona zapila do nezavesti.Bila popolnoma trčena na sex,šlatala moške in ženske po gostilnah in vinogradih, a redno odhajala v Lurd.

    OdgovoriIzbriši
  2. 12 letna Lučka mi je povedala: Očka nas je zapustil in se poročil z drugo žensko.mama je vse noči jokala. Moja mamica je dobra, ne razumem zakaj je Nina boljša? Pravi,da moram očku odpustiti, da jo je zapustil,vsak im apravico do svojeg aživljenja.Sprašujem ga, s čim sem se mu jaz zamerila in moj invalidni bratec v vozičku? se naju sramuje?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH