Kdo koga napada

 


(George W. Hales/Fox Photos/Hulton Archive/Getty Images)



Ko sem se nekega dne vračal sam iz šole, sem šel mimo hiše, obzidane s kamnito škarpo.

Na škarpi je sedela neka smrklja. S kamnom je tolkla obnjo, kar tako pač… da je ropotalo.

"Ali hočeš, da ti kamen v glavo hitem (vržem)?"se je zadrla.

"Samo probaj! Takoj ga boš dobila nazaj! "sem ji odvrnil.

"Mami! Mami! Ta fant pravi, da me bo s kamnom !"je začela na ves glas vreščati.

Iz hiše je prirjovela malo večja kopija smrklje, pograbila palico in se zakadila proti meni.

Seveda sem stekel, kar so me noge nesle.

Saj bi jih preveč dobil, če bi ji začel razlagati kdo koga napada.

Od takrat sem se te hiše raje ognil.(Oto N.)





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH