'Poglejte, moji ljudje prihajajo!

 


Med tistimi, ki so mi povedali zgodbo, je bilo tudi nekaj takšnih, ki so se tik pred zdajci- skesali.

Ustrašili so se, kaj bodo rekli njihovi bližnji - oziroma tisti, ki so bili krivi za njihovo gorje.

Ena od teh je v službi doživljala mobing. In to s strani ženske, zaradi katere je v preteklosti- vsaj tako mi je rekla- več oseb doživelo živčni zlom.

Janez mi je pripovedoval zgodbe o ljudeh, ki so jim z različnimi medijskimi objavami najprej umazali ime, potem pa še izsiljevali.

O strašljivih grozljivkah je pripovedovala gospodična, ki je doštudirala pravo. To, kar je slišala v času pripravništva (korupcije, podkupovanja, izsiljevanja, grožnje) jo je odvrnilo od tega poklica. Preusmerila se je v druge vode.

Lahko bi prebirali zgodbo gospe, ki je doživela posilstvo. Zelo brutalno posilstvo, moški, ki ga je zagrešil, jo je tudi fizično iznakazil in poškodoval. Žal se je ustrašila, ker je posiljevalec dobil ''le'' pogojno kazen in bi se lahko v zgodbi prepoznal….

 

 

Če bi danes izbirala tematiko za diplomsko (magisterij, doktorat), potem bi izbrala temo ''Molk in strah pri Slovencih''.

Sanja se nam ne, koliko je tega!

Sanja se nam ne, koliko ljudi raje molči in trpi, kot pa da bi ukrepali.

Zato sem tistim, ki se niso ustrašili, še toliko bolj hvaležna.

Res- kakšna škoda, da sem že pri 70-ih!😓
Če bi bila pol mlajša, bi še bolj na glas razbijala tabuje, zaradi katerih smo, žal, tretji na svetovni lestvici po samomorilnosti.

Upam, da boste prebrali tudi zgodbe v 4. knjigi Ogenj, rit in kače niso za igrače, ki ima zelo zgovoren naslov: 'Poglejte, moji ljudje prihajajo! (25€)''.

Preberite tudi prve tri. Morda boste od njih spoznali, da niste edini na tem božjem svetu, ki vam bremena- takšna in drugačna- ne dajo spati.

 

Pišite mi na  mail

jutri2052@gmail.com





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH