O, KO BI LE DOBIL "TRIPER"...

 



fotka je simbolična, najdena tukaj

O, KO BI LE DOBIL "TRIPER"...

Blizu vojašnice je bila majhna hišica. V njej sta živeli Sonja in njena mama.

Dalj časa, ko smo bili v vojski, lepša se nam je zdela.

Med vojaki je pogovor večkrat nanesel nanjo. Nekateri so trdili, da rada da. Nihče pa ni vedel komu.

Vanjo se je zagledal tudi sanitetni oficir. Ni bil uspešen.

Zato je skoval načrt, kako jo bo z obrekovanji osramotil.

Nekoč, bila je ravno nedelja, nas je zbral na letnem prireditvenem prostoru, ki smo mu rekli "Brioni".

Tri ure nam je predaval, da je Sonja "radodajka", da bi bila velika napaka, če že ne katastrofa, če bi se kakšen vojak spozabil in se spečal z njo.

Na koncu je, o groza, resno zatrdil, da je nekje ''slišal'', da ima punca "triper".

Nekateri smo med predavanjem dremali, kot se za starega borca spodobi, nekateri pa so vneto poslušali.

V glavnem pa smo vedeli, kam pes taco moli.

Ko je končno utihnil, smo se razšli.

Saj mu nismo verjeli, toliko neumni nismo bili, a vseeno…

S prijateljem sva se počasi, zlagoma odpravila proti jedilnici na kosilo.

Nenadoma je soborec prekinil molk:"Koliko imaš še do konca vojnega roka?"

"Tri mesece,"sem mu odvrnil.

"Glej! Za tebe bi bilo ravno prav. Jaz grem čez dva tedna domov. Ti bi pa lahko te tri mesece rajsko preživel v Mladiki. A le, če se nalezeš triperja. Ležal bi v drugem nadstropju. Tam delajo same mlade medicinske sestre. Jaz sem bil tam zaradi oči, vse poznam. Bil bi glavni. Zaradi "triperja " bi te vsi spoštovali."

Podrobno mi je opisal vse lepotice v drugem nadstropju Mladike.

Postal sem kar omotičen.

"Kako pa naj pridem do "triperja"?"sem ga vprašal.

"Ti takoj povem. Po kosilu vzemi harmoniko in se greva sončit na "položaj" (to je bil travnik z razglednim stolpom blizu Sonjine hiše.)

Ko pride iz hiše, jo bom poklical, da se nama pridruži".

Super!

Rečeno - storjeno.

Na "položaj" nas je prišlo petnajst - vsi resno zainteresirani za sveži triper.

Nekaj časa smo že prepevali, ko se pojavi Sonja.

Tone je bil v trenutku v elementu.

A ga je zavrnila. Opravičila se mu je, da se ji mudi, da pa ima kmalu rojstni dan, takrat pa ji naj pridemo z mojo harmoniko pod večer kaj zaigrat.

O, kako nam je zaigralo srce ob teh besedah!

Pod večer se nas je zbralo več kot trideset.

Vsi se celo nismo mogli zdrenjati v Sonjino hišo.

Plesala sta le dva.

Jaz nisem, ker sem igral.

Pili pa smo!

Kar naenkrat pa se je na nizkem oknu pojavila postava s "šapko in zvezdicami na ramenih".

Še danes ne vem, kako nam je vsem uspelo, da smo pobegnili in preskočili skoraj tri metre visoko škarpo vojašnice ter v trdi temi smuknili v spalnico, ne da bi kdo opazil.

Tako lepo načrtovan "triper" pa je propadel. Z njim pa poležavanje v bolnišnici Mladika.

Oto N.

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH