POGLEJTE, MOJI LJUDJE PRIHAJAJO

 


dragi prijatelji,

 

Od srca vam hvala za velik odziv.

Veste, pisanje in zbiranje zgodb je še najlažje delo. Pridete k meni, pogosto grem tudi sama na ''teren'', zgodbo mi pošljete po mailu. Ko jih potem prebiram in malenkostno urejam, se ob njih tudi učim.

Vaše zgodbe so kot učbenik življenja. V njem so ''primeri'', kako v kočljivih situacijah ravnamo prav ali pa tudi narobe. Iz nobene knjige se ne naučimo toliko kot ravno iz teh- zelo resničnih zgodb.

A knjiga, v katero je vloženega nemalo truda, ne sme obležati v predalu. Vsaj takšna ne, ki govori o življenju, o izkušnjah, o tem, kako rešujejo težave drugi, kako se veselijo…

*

Včasih so potovke (zgodbarke) hodile iz kraja v kraj. V hiši, ki jih je sprejela pod streho, so potem zbranim pripovedovale zgodbe, ki so jih slišale in doživele na svoji poti. Danes, žal, potovk ni več. In tudi teh, ki bi zbirali resnične zgodbe – ne. Pravijo, da sem ena zadnjih, če ne zadnja?

Škoda. 

*

Knjiga, POGLEJTE, MOJI LJUDJE PRIHAJAJO, je lahko tudi božično-novoletno darilo bližnjim. Še lepše pa bi bilo, če ga kupite sebi.

*

Knjiga je razdeljena na tri sklope: v prvem so anekdote, v drugem so življenjske zgodbe in tretji sklop je namenjen ljubezenskim.

*

Še enkrat vas zelo prijazno povabim k nakupu. Kot ''trgovka'' sem bolj slaba, a vseeno upam, da boste četrto knjigo iz zbirke Ogenj, rit in kače niso za igrače, ki nosi naslov POGLEJTE, MOJI LJUDJE PRIHAJAJO, naročili.

Hvala vam.

Knjiga v prednaročilu stane 25 €, naročite pa jo  po mailu

jutri2052@gmail.com

 

Milena

 

S ponatisom so spet na voljo tudi druge knjige.



 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH