Gospod pri 95.

 




Na dnevu odprtih vrat (ki pri meni še trajajo 💗)

sem spoznala čudovitega gospoda pri 95. Njega pa res moraš imeti rad.
Zanimivo je, da je v rani mladosti komaj kaj hodil v šolo. Saj veste, revna družina, bil je pastir na posestvu pri teti in stricu, po vojni pa je, kljub mladosti, pomagal pri izgradnji kar nekaj zadružnih domov po Sloveniji.
Njegovi 4 otroci so vsi z ''nazivi''.
Zanimivi fantje, malo mlajši od mene.
A ne bodi vrag!
Ko so gradili hiše, kdo je popravljal sinove napake, ki je arhitekt? Oče.🙃
Eden od sinov ima firmo, znano in pomembno. Skoraj sto zaposlenih.
Kdo mu pri vodenju še zmeraj daje nasvete? Oče.🙂
Oba, oče in sin, ki ga je pripeljal, sta me prosila, da izrek, ki ga prilagam, vsaj nekajkrat preberete.
PS
moja sokrajanka, me je, ko je tole prebrala, poklicala in rekla: 'Med te, ki so bili cenjeni, ugledni in spoštovani po VSEM svetu, so bili tudi žirovski naivci. Jože Peternelj- Mavsar je prodajal svoje slike od Tokia do New Yorka, pisal knjige, članke. Bil je izjemno inteligenten človek, čeprav ''le'' preprost čevljar v Alpini. Bil je tudi prvi, ki je (tako ve povedati Miha Naglič) razširil po Žireh pregovor Ogenj, rit in kače niso za igrače.
Zelo uspešen je bil tudi moj stric, predvojno dete, ki je - sicer z nepopolno OŠ izobrazbo- vodil - in to zelo uspešno- večje podjetje.
Skratka, takšnih kot je ta, ki me je obiskal, je še veliko.
In ta zapis preberite kot velik poklon vsem, ki so mu podobni!


https://www.milenamiklavcic.com/



Komentarji

  1. Kot pravite,takšnih je še nekaj,a niso vidni,vemo zakaj niso???

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH