Zgodbe iz življenja za življenje

 





Zgodbe iz življenja za življenje

v velikonočni košarici❤️❤️❤️

*****

Moja FB prijateljica Irma je predlagala:'' Povabi še druge FB prijatelje, da ti pomagajo širiti glas o tvojih knjigah med svojimi prijatelji!''

Morda bi kdo od vas res to naredil? Seveda za primerno nagrado. 🙂 Pišite mi kar na ZS.

KNJIGE:

V trilogiji Ogenj, rit in kače niso za igrače so na enem mestu zbrani tudi predsodki, travme, vzorci. Zaradi molka, ki je značilen za naše medsebojne odnose, se težave številnih generacij nezavedno podedujejo iz roda v rod. 

Morda tudi vi iščete odgovore na vprašanja, zakaj je v družinskih odnosih vse narobe? 

Našli jih boste v tej trilogiji. Prepričana sem!

Prijatelj, ki je sicer duhovnik, mi je nekoč dejal: 'Ko sem prebral trilogijo Ogenj, rit in kače niso za igrače, je bila prva misel, ki mi je padla na pamet ta, da še pri spovedi ne slišim toliko iskrenih izpovedi, kot sem jih našel v zgodbah iz knjige.«

Posamezna knjiga stane 20 evrov, skupaj 50 evrov.

*

Kuharske prismodarije

Stari starši igrajo pomembno vlogo v življenju svojih vnukov. Vir:Psychology Today, Marjanovič Umek L., Zupančič M. (ur.), 2004. Razvojna psihologija. Ljubljana, Založba Rokus.

V zbirki kratkih zgodb, ki govorijo o medsebojnih odnosih med dvema generacijama, najdete veliko prijaznih namigov o tem, kako lepo je, ko se imajo babice, dedki in vnuki radi. Kaj počnejo, ko kuhajo, ko se družijo? Priloženih je tudi 39 receptov, preizkušenih v naši kuhinji, kjer odraščata Mali in Šefica.

Knjiga stane 15 evrov.

*

Kje je otrok?

V Sloveniji vsako leto izgine, se izgubi, odide po svoje, itd. okoli 1000 oseb! Številka, ki da misliti! Že pred leti, ko sem prisluhnila zgodbi o dečku, ki so ga ugrabili mladi, komaj štirinajstletni mamici, sem si rekla, da bi bilo o treba o bolečini in travmah, ki spremljajo takšno ugrabitev napisati knjigo! Želja se mi je izpolnila šele lansko leto. 

V knjigi Kje je otrok?, ki je po žanru kriminalka, spremljamo napeto zgodbo o dveh izginulih otrocih, Milanu in Piji. Kakšno vlogo odigra socialna delavka Kristina, kriminalist Robert in njegov sin Dino, ki je paraplegik? Na 322 straneh spoznamo, da je lahko življenje zelo nepredvidljivo, zlasti še, če smo ob nepravem času na nepravem mestu. Bralci so navdušeni: knjige ne odložijo, dokler ne izvedo, kdo je Kristinin morilec.

Knjiga stane 20 evrov.

Knjige lahko naročite tudi na mail: jutri2052@gmail.com

ali na povezavi

https://www.milenamiklavcic.com/


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH