Prvi odzivi na knjigo

 



Naročilnica


intervju Gorenjski Glas

Draga Milena,


knjigo sem prebrala, natančneje rečeno, sem jo požrla. Škoda, sedaj je ni več.
Ko prebiram nekaj kar mi je všeč, počnem to vsak dan po malem, da dlje traja. Rada berem, a težko najdem pravo literaturo zase. 
Kje je otrok? je dobra kriminalka, ki kar kliče po nadaljevanjih. Če mene vprašaš, super bi bilo, da razviješ iz tega fanta, ime mu je Dino, trajnejši lik zanimivega preiskovalca na naših tleh.
Obožujem slovenske kriminalke, tudi jaz, ne le drugi na FB.
obožujemo tuje knjige s podobno vsebino, namesto da bi zgodbe iz domačih logov. 
Življenje je konec koncev le  jin in jang.


Naj dodam, da je v tekstu nekaj tako dobrih stavkov kot npr.:
....kulise sreče so se podrle...
.....sneži, kot bi se nebesom zmešalo....
.....policisti v hiši pomenijo sramoto.....
.....namesto, da iščeš rešitve, si izmišljuješ probleme...
...brskanje po smeteh človekovega življenja....
oh pa še kaj bi se našlo.


 Lučka

💥
L. N. Knjiga : "kje je otrok" je pravo presenečenje. Prva prava slovenska kriminalka, ki jo je napisala ženska, no po dr. Ljubi Prenner, seveda. Vredna branja.

💥

Frančeska F. :''Gospa Milena, napisali ste odlično, lepo berljivo, resnično pravo slovensko kriminalko. ''🙃🙃🙃🙃

💥

Verena Pečnik: "Knjigo sem dobila za novo leto, za darilo. Sprva sem bila malo užaljena. Zdelo se mi je, da mi bi lahko podarili kaj boljšega, kot pa je knjiga od neke meni neznane pisateljice.
Kakšno krivico sem vam naredila! 
Začela sem jo brati malo po polnoči, in sem jo odložila sredi naslednjega dne! 
Kako čvrsto in vešče ste peljali zgodbo od prve do zadnje strani!
Čestitam!
Zanimive so tudi stranske zgodbe, ki bralca občasno zapeljejo k napačnemu cilju, a nič zato!
Všeč mi je Dino, invalidni sin glavnega kriminalista! Zelo lepo vlogo ima! 
Še enkrat vam iskreno čestitam! Prepričana sem, da bo knjiga postala velika uspešnica!
Vaša občudovalka Verena P."

Komentarji

  1. Ga. Milena Miklavčič, čestitke za kriminalko, ki ti ne pusti, da jo odložiš, dokler je ne prebereš do konca.
    Le ena mala pripombica: črke v knjigi so premajhne. Za naslednjo kriminalko lepo prosim, če se jo natisne z malo večjo pisavo, tako kot je npr. knjigah Ogenj rit in kače niso za igrače.
    Še veliko dobrih knjig vam (in nam) želim in vas lepo pozdravljam.
    Melita K.

    OdgovoriIzbriši
  2. Potrjujem kar je Melita napisala,prosim,tudi,tudi jaz večje črke.Knjiga,posebej tako napeta in zanimiva je počitek po celodnevnem buljenju v ekran,zato se ne smemo matrat.CSI nadaljevanke so si preveč podobne,pisane po eni melodiji,Ti zbiraš povesti domačih ljudi,bolj zato poznaš kaj se dogaja,zame osebno je ta način boljši.Naprej drugi del.Fant v vozičku mora postati detektiv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Branje te knjige-napete kriminalke je doživetje.Kakšni so drugi odzivi Milena?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH