ODMEVOV NA KNJIGO JE VSAK DAN VEČ. HVALA

 



Frančka Frančeska Flerin

Milena še enkrat prebrala Tvojo knjigo, drugič je še boljša.

**

Pozdravljena, Milena ti si res za vzor, kako mora tudi avtor skrbeti za promocijo svojih knjig.  Ingrid

**

Draga Milena,

Priznam, da knjige Ogenj, rit in kače niso za igrače, še nisem prebrala. Ni še prišla na vrsto!

Po operaciji rame sem prejšnji teden pristala v Dolenjskih Toplicah. Gospa, s katero si delim sobo, je ravno prebrala vašo knjigo Kje je otrok.

Ko je videla mojo slabo voljo /doma sem pustila dva majhna otroka/, mi jo je ponudila z besedami, da mi bo čas hitreje minil, če jo bom brala.

Ponudbo sem sprejela samo zato, da je ne bi užalila. Ona je šla na bazen, meni pa se ni nikamor ljubilo, zato sem jo vzela v roke. Že po nekaj straneh sem padla noter in je nisem odložila do večerje! Z branjem sem potem nadaljevala in knjigo končala ob pol treh zjutraj!

Fenomenalno! Izjemno! Zelo mojstrsko napisano! Najboljši krimi roman, ki sem ga kdaj koli prebrala, pa sem jih prebrala ogromno!

Čestitke! Dobri ste!

Lep pozdrav iz Dolenjskih Toplic, Mirjana K.


**

Knjigo prebrala na dušek! 

Silva M.


**

Nisem vedel, da pišete tudi krimiče. Boljši ste od katere koli skandinavske pisateljice.

Bralec iz Mokronoga

Če jo želite naročiti, pišite na mail jutri2052@gmail.com

ali pa izpolnite obrazec na

OBRAZEC ZA NAROČILO





 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH