Kdor išče, ta najde

 




Že od prve knjige Ogenj, rit in kače niso za igrače sem samozaložnica.

Pa da ne bo pomote: pogovarjala sem se tudi z neko večjo založbo, a mi je gospod dejal, da ''takšnega sranja pa pri njih ne bodo tiskali''.

Ko sva se kasneje, ko sem predavala na Zboru založnikov, srečala, mi je priznal, da zaradi mene in zaradi velikanskega uspeha knjige Ogenj, rit in kače niso za igrače, še zmeraj ne spi!


V samozaložbi sem pred nedavnim tiskala tudi KUHARSKE PRISMODARIJE in krimič KJE JE OTROK?


Mislim, da bo uspešno tudi pri teh dveh. Vsaj kaže tako.

***

Žal je danes tako, da smo postali strašansko odvisni od reklam.

Jemo tisto, v kar nas prepričujejo reklame, partnerje si izbiramo glede na modne trende iz različnih revij, na dopust gremo tja, kamor nas zvabijo reklame- ne srce.

Odvisni smo od mnenj na družabnih omrežjih, žal.

Podobno je pri knjigah: samo tisti-največji- jih lahko oglašujejo, ker imajo zato sredstva.

Manjši, zlasti samozaložniki, ostajamo v senci.


**

Ljuba mi je ustvarjalnost, ki mi je bila dana že ob rojstvu. Vrsto let so jo (tudi doma) želeli zatreti, a brezuspešno.

Pišem, torej sem.

Božanski občutek, ki daje krila!

***

A brez bralcev je tudi pisanje jalovo. Zato o svojih knjigah tudi kdaj kaj napišem na Linkedinu, Blogu, FB...

seveda v želji, da bi se jih bralo.

Kar tako- brez reklame- brez TV oglaševanja!

Noro, kajne!

Je takšna želja podobna boju z mlini na veter Don Kihota?

Upam, da ne.

Biseri se ne ponujajo le na krožnikih, včasih jih moramo tudi poiskati!


https://www.milenamiklavcic.com/









Komentarji

  1. Milena ene stvari pa nisi še nikoli omenila.To je ženski orgazem.Ti je katera Tvojo sogovornica,ki je danes starejša od 40 let ta pojem omenil?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH