PISMO, KI MI JE POLEPŠALO DAN.


❤
Spoštovana ga. Milena,
nedavno prejeto knjigo Kuharske prismodije je opazil 10 letni vnuk moje partnerke in jo začel prelistavati. Skrivoma sem ga opazoval in čakal, da jo odloži, kot tolikokrat že doslej.
Ne, vrnil se je na prvo zgodbo, se udobno "ležeče bralsko" namestil na fotelju in bral.
Zaradi pozne ure in jutrišnjega zgodnjega vstajanja in odhoda na smučarski trening, sem ga po nekaj prebranih zgodbah prosil, da se odpraviva spat.
Prosil me je, če lahko pred spanjem, v postelji, prebere vsaj še eno zgodbo, kar sem mu iz srca dovolil.
Skrbno je na koncu z listkom označil stran, odložil knjigo na nočno omarico in zaprl luč.
"Lepa knjiga" mi je še zašepetal in že ga ni bilo več...
Vidite sedaj, zakaj Vas tako spoštujem?
Tudi Roku ste postala draga s svojim pisanjem!
Hvala in prisrčen pozdrav, draga Milena.
Damijan
Morda je slika naslednjega: 1 oseba

din in še 1

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH