lepe besede

 


"Danes berem knjigo Ogenj, rit in kače niso za igrače, drugi del. Govori pa o babicah, hčerkah in vnukinjah.

Ta knjiga mi daje moč in spoznanje,
da moje življenje v primerjavi z življenji, ki so opisani v knjigi,
ni bilo tako kruto!
Prisrčno hvala vsem ženskam, ki ste se zavedale, da ste ženske,
 se borile ter ohranile svojo moč!
Hvala Vam, ki ste zbrale pogum in svojo življenjsko zgodbo zaupale gospe Milena Miklavčič,
Globok, prisrčen poklon tudi vam gospa Miklavčič, ker se niste ustrašili in ste zapisali zgodbe prednikov in s tem pustili neizbrisen pečat, kajti brez vaših knjig, bi bili prikrajšani za intimne zgodbe, za resnico. 
Vsem, ki vam je hudo, ki ne veste, kaj se je skrivalo za molkom v vaši družini,
preberite te  knjige!
Lažje vam bo, ker boste spoznali tisto, kar je bilo zamolčano!"



Takšna in podobna sporočila prihajajo skoraj vsak dan.Marsikdo knjige vzame v roke s skepso, češ, kaj neki se skriva za tako nenavadnim naslovom...Šele potem, ko bralci ob branju spoznavajo, da jih vsaka naslednja stran vodi  zgolj in samo po poteh življenja, se marsikdo začne zavedati, da o tem življenju ne ve skoraj nič.Molk, ki je že v davni preteklosti močno in usodno zaznamoval Slovence tako znotraj družine kot na splošno, je marsikaj pometel pod preprogo.-In tam bi ta ''marsikaj'' tudi ostal, če ne bi po spletu okoliščin začela zgodbe zapisovati.Če ne bi imela na radiu oddaje ''Zanimivi ljudje živijo med nami'', če ne bi zapisovala zgodbe  v Gorenjskem glasu (Usode), če se tudi meni osebno ne bi zgodilo marsikaj težkega, pa so mi sogovorniki, s katerimi sem se srečevala, pomagali razumeti bridkosti življenja. Zelo intimno pa so me nagovarjali, ko so mi povedali, da je lastne težave veliko lažje prebroditi, če se zavedamo, da nismo edini, ki jih imamo.
Ponovno so na voljo vse štiri knjige Ogenj, rit in kače niso za igrače po spomladni akciji kupiš dve, dobiš tri. Priporočam pa tudi roman Kje je otrok  (20 €) ter Kuharske prismodarije za babice in vnuke (10€). 




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH