HVALA.



Hvala, ker knjige berete.💓💓
Hvala, ker se potem o njih pogovarjate. Ne glede na to- so vam bile všeč ali ne!
Hvala, ker razumete, da vsem ni bilo z rožicami postlano, kot je morda vam.
Hvala tako za pozitivne kot kakšne druge komentarje!
Hvala, ker me, potem ko knjige preberete, povabite k sebi in mi zaupate še svojo lastno zgodbo!
Hvala tudi tistim, ki se z menoj prepirate, ko trdite, da je bilo življenje nekoč drugačno, kot je zapisano v mojih 3 knjigah!
Hvala tudi moji lastni usodi, da me je naredila takšno, kot sem!
Če me ne bi, potem ne bi bilo nikogar, ki bi intimni in zelo osebni del naše preteklosti iztrgal večni pozabi!
Hvala za vse stvari, ki se mi vtisnejo v spomin ob srečanjih z vami!
Hvala tudi tistim, ki si boste, ko tole preberete, rekli:''Mejdun, tudi jaz bi jih rad prebral/a!"

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH