MATERINSKI DAN





Včeraj sem predlagala, da bi tisti, ki želijo pomagati, prevzeli ''telefonsko skrb'' za enega od starejših- tistega, ki živi osamljeno življenje, brez pogostih obiskov.
Strašno sem vesela, da je namig padel na zelo zelo plodna tla: kar nekaj vas je bilo, ki ste bili nad idejo navdušeni in ste jo danes že udejanjili.

Jutri praznujejo mame svoj materinski dan. Verjetno bo to prvič, da bo praznik potekal brez prisrčnih objemov, brez stisk roke, brez dotikov. A toplino in ljubezen lahko izrazimo tudi na druge načine: recimo s pogovorom na daljavo!

Starejši imajo v teh dneh, ko se držijo bolj zase, veliko časa tudi za razmišljanje. Prepričana sem- iz dolgoletnih izkušenj- da vam bodo z veseljem pripovedovali o tem, kaj so v življenju doživeli. Dovolite jim, da se izpovejo, boste videli, kako vam bodo hvaležni.

Če se vam zdi, da bi vaše mame, tete ali babice želele prebirati zgodbe, ki so jih povedale druge ženske, jim posodite knjige Ogenj, rit in kače niso za igrače. Ob marsikateri zapisani usodi se bo utrnila kakšna nova- lastna zgodba!

Čas ''corona-virusa'' si bomo zapomnili tudi po tem, da se je planet Zemlja zaradi grozeče nevarnosti malodane ustavil. Težke razmere so nas – sreča v nesreči- primorale, da smo nehali hiteti, kot bi nam gorelo pod nogami, hvala Bogu.

Pravijo, da nam bližnji še nikoli niso bili tako blizu, kot so nam danes. Morda zato, ker se bojimo, da jih bomo izgubili? Kdo ve…

Po FB kroži zapis:''Vprašal sem deda, kako je lahko preživel mladost brez interneta, telefona in elektronike.''
Pa mi je odgovoril:''Veliko lažje kot vi, ki živite brez ljubezni, iskrenosti, zaupanja, vrednost in pristnih medsebojnih odnosov.''

Pridejo trenutki, ki nas streznijo in nas ponovno povežejo med seboj. Trenutki, ko se zavemo, kako pomemben je Človek, na katerega se lahko obrnemo, da nam pomaga in nam stoji ob strani.

Naj bo jutrišnji dan, Materinski dan eden takšnih zelo nepozabnih.
Vse življenje sem bila med ljudmi in če komu, verjemite meni, ker vem, o čem govorim: lepa beseda in občutek bližine razveselita bolj kot zvezde, ki jih sklatimo z neba! Te prej ali slej ugasnejo, lepa beseda pa greje leta in leta!



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH