DAN MOŠKIH

NAŠIM SOPOTNIKOM

Kar se zavedam, ste nekje blizu mene. Od takrat naprej, ko mi je Franci iz čiste razposajenosti v 1. razredu skrival torbo in stresal vsebino puščice po tleh.
Dekleta smo opazovale, ko so vam začele poganjati po obrazu kocine, ko se je začel spreminjati glas.
Ko ste se ga prvič napili, sedli za volan.
ko ste šli na ''šrango''.
Se poročili. Imeli otroke, Ko ste dobili dobro, lahko pa tudi sitno in nemogočo življenjsko sopotnico.
Ko ste prišli v srednja leta, zboleli, se postarali.
Ko ste zabavali družbo s svojimi donžuanovskimi dogodivščinami- resničnimi ali izmišljenimi.
Ko ste dobili prvega vnuka, se spremenili, raznežili, postali bolj čustveni, odprti, morda tudi zagrenjeni ob zavedanju, kako čas teče in neizkoriščene priložnosti polzijo med prsti.
Bolelo nas je srce, ko ste tudi vi ''padli po stopnicah'', pa ste se lagali, da ni bilo ''nič''.
Hudo je bilo, četudi nismo imeli tesnejših stikov, ko ste zboleli in ko smo se zadnjič videli in si pomagali v slovo.
v veliko čast mi je, da poznam toliko vaših zgodb, da ste mi zaupali toliko drobcev iz svojega življenja!
Če bi ženske prebrale ''Moške zgodbe'', bi vas bolje razumele¨!
Hvaležna sem vam za vse ure, ki smo jih preživeli v pogovoru, in tudi zato zame niste ''mučenci'' - ste zmagovalci, sopotniki iz mesa in krvi- z večjimi in manjšimi napakami, tako kot me- z Venere!
Škoda, da se med seboj ne pogovarjamo toliko, kot bi se morali!
Res škoda!
Vseeno ste žmoht življenja, četudi zaradi vas pri srcu kdaj zaskeli in zaboli.
Kljub vsemu vas imam rada takšne, kot ste!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH