NNNSP - mit ali resnica?





upokojena medicinska sestra (med drugim) pripoveduje:
 
''Danes še redkokdo pomni, kako nas je jugoslovanska oblast strašila z akcijami ''Nič nas ne sme presenetiti''. Ljudi so primorali, da so kupili plinske maske, ki so bile zelo nerodne, in če si jih nisi prav nadel, tudi nevarne. Poleg tega smo v določenem obdobju imeli doma NNNSP pakete, za primer, če bi nas ''napadli Američani'' in bi v trgovinah zmanjkalo hrane. Ne morem vam povedati, koliko nesmiselnega strahu je bilo med navadnimi ljudmi! Nekaterim je, žal, ta strah pred Američani obtičal vse do današnjih dni.
Enkrat mesečno sem prišla na obisk k starejšemu paru. On je bil hud astmatik in nasilnež, ona pa uboga reva. Kljub težki bolezni jo je nenehno maltretiral, poniževal in ustrahoval.
Nekoč ji je ukazal, da si mora nadeti masko in z njo tekati po hiši. Hotel se je prepričati, če je dovolj varna in tudi uporabna. Ubožica se je zaradi pomanjkanja zraka in napada panike zgrudila. Ko je nasilnež ugotovil, da je nekaj narobe, je pobutal po sosednjih vratih, ti pa so poklicali mene.''



Ta zapis sem, nič hudega sluteč, objavila tudi na Facebooku. Odzivi so bili - vsaj zame - šokantni. 
Češ, da je zgodba izmišljena, da ni bilo tako! Da ni bilo niti predvojaške vzgoje v srednjih šolah! 

 Nekaj komentarjev: 

Andrej Cerar Milena Miklavčič '75 leta sem delal svojo hišo! Če si hotel, da je narejeno po predisih (da si dobil uporabno vselitveno dovoljenje) si moral v kleti zgraditi bunkar- z vhodom iz kleti pa vmes železna vrata in železen podboj! Iz bunkarja pa izhod (preko rova) na ven!. O tem danes nekateri nočejo niti slišati - nekateri pa vedo, pa se sprenevedajo!
 
 

Doris Frčej Milena Miklavčič jaz nisem nič prenagla - moji starši so tudi takrat delali hišo - nobenega bunkerja nismo imeli, nobenih paketov, kaj šele kakšne maske - zato pravim, da je to posploševanje, in ne spomnim se, da bi se kjerkoli o tem tudi pogovarjali, pa nisem bila ravno v plenicah ampak kar radoveden deklič z našpičenimi ušesi
 
 
Marjana Kovačič Jaz sem očitno živela na nekem drugem planetu, tudi imenovanem Slovenija. Sem letnik 1960, vendar tako izkrivljenih izjav o času, ki sem ga živela tudi sama, še nisem slišala.
 
 Milena Miklavčič no, no, no. Ne tako naglo! ! Lepo prosim! Bile so maske in bili so paketi. v 80 letih smo se preselili v svojo hišo in vem, da smo jih še bili prisiljeni nabavljati, nekaj je plačal sindikat, nekaj so nam pa trgali od plače. In še to: poznam jih kar nekaj, ki so si takrat en prostor v kleti naredili kot bunker. Izhod iz njega pa izkopali tja do drvarnice.
 
 
 
Joži Umek V Hrastniku smo se v vajah NNPučili, kako ravnati ob uhajanju klora iz TKI. Še danes se mi zdi, da je bilo to zelo pametno. Se bojim, da bi danes v taken primer med med ljudmi nastala panika in jih večina ne bi vedela, kako ravnati. Bi nam včasih kakšen NNPše kako koristil.
 
 
Peter Gominšek spet ena "cvetka"... v stilu "Only Fools and Horses"...plinska maska je bil obvezen pripomoček vsakega, ki je služil vojsko... v bivši državi.... zakaj bi bila nevarna ne vem...seveda če bi si oprostite kateri bedak zaprl neprodušno ventil...na njej... ko so nas obmetavali na vajah z solzivcem... je bila kar dobrodošla..In od kje vam to, da so morali plinske maske kupovati... Kolikor vem, so jih ljudje dobili predvsem tisti v civilni zasčiti... O tem pa, je nekdo to masko preizkušal na ženi... je pač odnos, ki kaže dva, ki sta po mojem zrela za kakšno ustanovo... Sama akcija, pač pogruntavščina sistema je bila NNNP.. ali nič nas ne sme presenetiti... in vedno smo dodali, ker na nič nismo pripravljeni. hahahahah🤣🤣🤣🤣. Takšne zgodbe so samo dokaz, da so Butalci...po razmišljanju... geniji za takšne, kot jih opisuje zgodba...
 
 
 
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH