do izida 5. knjige iz zbirke Ogenj, rit in kače niso za igrače ni daleč....

 




Zadnji štirje meseci so bili zame precej stresni. V torek, 9. julija, sem bila na še eni operaciji v Novem mestu in srčno upam, da bo- po okrevanju-, ob skrbni kontroli, potem spet tako, kot je bilo pred 26. aprilom….

❤
Ta čas, ko sem morala (na mojo grozo) bolj kot ne mirovati, sem končala z urejanjem in s pregledom zgodb iz 5. knjige Ogenj, Rit in Kače Niso Za Igrače.
🌺
Razdeljena bo na dva dela: v prvem bodo Lučkine zgodbe, tiste zgodbe, ki so ''nastajale'' v času njenega odraščanja med premožno elito povojnih funkcionarjev nekje za Bežigradom. Vpogled v nek prav poseben svet privilegiranih, v katerega navadni ''smrtniki'' praktično niso imeli vstopa, je zanimiv, sploh, ker so zgodbe povedane iz ''prve roke''. Dodane so še zgodbe, povezane z ''vedeževalsko linijo'', ki jo je pripovedovalka prav tako zelo dobro poznala.
🌺
V drugi del knjige sem uvrstila več pripovedi žensk, ki razgrinjajo, kako so se spopadale s težkimi preizkušnjami, kako so trpele, kako so reševale težave, ki jim marsikdo, ki ni dovolj ''jeklen'', ne bi bil kos.
Prebrali boste zgodbo ženske o tem, kako so jih leta 1960 v porodnišnici ''zdravili'' popolnoma zdravega dojenčka, potem ko je zbolel za zlatenico. Ime in priimek lečeče zdravnice mi je po kar nekaj raziskovanjih znano, v zgodbi je ne omenjam. Mišija je spremenila v telesnega in duševnega invalida.
Žalostna je tudi zgodba ženske, ki je šele pri 70-ih izvedela, da je njena teta pravzaprav njena prava mama, in ženska, ki jo je klicala mama- njena teta.
V srce segajoča je tudi Kristinina zgodba. Pod spretnim nagovarjanjem dveh sodelavk se je, ko je bila v finančni stiski, poročila s psihopatom. S človekom, ki so mu 7. 7. 1977 izdali odločbo, da je ''težji duševni bolnik''.
🌺
Če sem včeraj pisala o jamranju, moram danes dodati še piko na i.
Moji sogovorniki NISO jamrali, četudi so bile njihove življenjske poti drugačne od običajnih. O svojih trpkih doživetjih so pripovedovali kot o življenjskih izkušnjah, ki so jih kalile in jih na koncu koncev tudi utrdile in naredile boljše.
🌺
In če berete njihove zgodbe skozi takšno sporočilo, potem ima tudi ta knjiga- poleg vseh ostalih- še eno dodano vrednost:
Zbirka knjig Ogenj, Rit in Kače Niso Za Igrače je tudi ''učbenik'', kako obvladati jamranje. 💪

Verjemite, tudi to je zlata vredno!❤

PS
V knjigi bom objavila tudi nekaj ljubezenskih pisem iz cca 60 let.






Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

EVA IN OČE

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH