SRAM ME JE

 


sram me je....

že skoraj 40 let poslušam zgodbe žensk. Nekatere od zgodb,  ki sem jih objavila v 4 knjigah OGENJ, RIT IN KAČE NISO ZA IGRAČE, so bolj, druge manj krute. 

Dogajalo se je celo, da so bralci menili, da je bolj malo verjetno, da so se v resnici zgodile. Ali bodo kaj podobnega izustili danes, ko posilstev ni manj, ampak več?

 

V t. i. ''starih časih'' so ženske posilstva skrivala, saj jim ni drugega preostalo. Če bi o tistih, ki so oskrunili njihovo telo, javno spregovorile, bi jim ljudski glas hitro poočital, da so bile ''same krive''.

*

Upala sem, da smo z vstopom v 21. stoletje temu norčevanju in poniževanju žensk naredili konec. Da smo postali toliko osveščeni, da se VSI skupaj zavedamo, da je posilstvo nekaj najbolj grozljivega, kar se lahko zgodi njej, otroku ali njemu.

*

S porastom števila različnih nevladnih organizacij, ki so - posredno in neposredno- skrbele zato, da so se začeli državljani tudi na splošno zavedati, da ''samo ja, pomeni ja'', je v meni raslo spoznanje, da smo kot družba morda res dozoreli.

Malo na hitro sicer, a smo!

Sploh po tistem, ko je neko žensko mimoidoči samo ''narobe pogledal'', pa so mediji že pisali o teh ''grdih pogledih'' in se zgražali.

Nič nisem imela proti.

*

Zadnje čase pa ugotavljam, kako zelo sem se motila. Raznorazne ''Ivane Orleanske'' ki so stale na okopih in se ''borile'' za nedotakljivost žensk, niso bile iskrene. ''Borile'' so se s figo v žepu!

*

Kako naj si sicer razlegam njihov molk ob številčnih posilstvih, ki se dogajajo zadnje čase? Molčijo zato, ker so posiljevalci iz tistih vrst, ki so pri nas zaščiteni kot kočevski medvedi?

V javnost sta, sicer z zamudo, a vendarle, v zadnjem tednu pricurljali dve novici o dveh posilstvih. Zadnje se je zgodilo na Taboru- tam, kjer je največ dijaških domov....

*

Pa to, da so mediji te brutalnosti skrivali, me še ni toliko vrglo iz tira. Bila sem naravnost zgrožena zaradi uporabe izrazov, ki so jih novinarji pri omembi posilstva uporabili: če je (letos) nek sodnik za posiljevalca dejal, da je ta na ženski samo ''malo vadil'', so na MMC zapisali, da je posiljevalec žensko "zadrževal na tleh"...😡

A mi lahko nekdo pojasni, kdo vse je v tej državi ne samo nor tudi žleht? Kdo tudi na ta način - z neprimernimi besedami - žrtev še 1x posili?!?

*

Ali tudi mediji ''držijo štango'' tistim, ki bi nas - ženske, radi stlačili v 15. stoletje?

Zgrožena sem in strah me je, ker ne vem, kam vse to pelje.

Ta trenutek sodi Ljubljana med zelo nevarna slovenska mesta.  Bodo kaj podobnega že jutri rekli za Kranj, Jesenice, Maribor? Občinski svetniki Občine Šentjernej denimo, so na seji razpravljali o romski problematiki, ki jim povzroča vedno več preglavic. Ljudje se ne počutijo varne, so ugotavljali, pogosti so vlomi, ropi in drugi incidenti.

Občutek, ko poslušam tiste, ki imajo zelo slabe izkušnje, ni ravno prijeten.

Žal bo tudi tokrat - kot zmeraj- verjetno tako, da se bomo prebudili šele, ko bo prepozno.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH