ŽENSKE tik pred izidom!

 




Knjiga z naslovom ''Ženske'' je prvič izšla leta 2011. Zelo hitro je bila razprodana, za ponatis pa se zaradi priprav na izid knjige Ogenj, rit in kače niso za igrače nisem odločila. Upam, da bodo letošnjega ponatisa bralke in bralci veseli.

Ne le na literarnih večerih tudi sicer me pogosto sprašujejo, zakaj se toliko posvečam prav ženskam. Odgovor je zelo preprost: z njimi sem obdana že od otroštva. Odraščala sem z dvema sestrama, potem sem se vpisala na Pedagoško gimnazijo, kjer smo bile v razredu sama dekleta. Enako je bilo v internatu. Ko sem se poročila in preživela prvih sedem let v Podgori, sem bila spet obdana s samimi ženskami. Tašča je bila gospodinja, ženskih obiskov pa čez dan ni nikoli manjkalo.
To so bili časi, ko sem bila precej podobna sivi, nevidni miški. Zgodbe, ki so krožile okoli mene, so me zanimale in mi v čisto običajnem, precej odmaknjenem svetu »Bogu za hrbtom«, v katerem sem živela, popestrile marsikateri trenutek. Naučila sem se, da se nekaterim ženskam ni dobro zameriti. Če jim stopiš na rep, nikoli ne pozabijo.

»Kako naj si zategnem pas, če žena nosi hlače?« je bila misel, ki jo je vaški posebnež izrekel vsakič, ko se je oglasil in prosil za kozarček žganja.

V sproščenem pogovoru so se večkrat iskrile misli, ob katerih se je omizje rado nasmejalo: včasih privoščljivo, včasih sarkastično. Smeh je bil tudi grenak in žalosten. Dve ženski živita v miru le takrat, ko je ena slepa, druga pa gluha, so me prepričevali. In ženske so kot gobe: lepše kot so, bolj so strupene.

Ženske niso bile le žrtve, bile so tudi gospodovalne, bile so tudi nasilne. Ni jih bilo malo, ki so imele može pod copato. No, če povem po pravici, mi tale stvar s copatarstvom še danes ni povsem jasna. Moška oblika »biti copatar« ima dokaj negativen prizvok, nasprotno pa so »copatarice« nekaj ljubkega, prijaznega, muckastega, ustrežljivega, ni tako?

Ponatisk ''Žensk'' sicer sovpada z najbolj turbulentnimi meseci v slovenski zgodovini.
V družbi, v kateri živimo, gre vse narobe. Vsaj tako se nam včasih zdi.


Kljub temu pa upam, da vam bodo ''Ženske'' všeč.
V prednaročilu stanejo le 20 €.
Naročilo knjige: jutri2052@gmail.com



Ob tej priložnosti smo občutni znižali tudi knjige iz zbirke Ogenj, rit in kače niso za igrače. Vsaka stane le 20€.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH