Moški, ki izginjajo

 


Fotko je na twiterju objavil @AndTartary and antiquity

@andtartary2


Sodim v poslednjo generacijo, ki je od blizu poznala ''poraščene'' moške. Takšne, kot jih vidite na prvi fotografiji. Pa ne samo to!

V Sloveniji in tudi v Evropi sem verjetno edina, ki sem o njihovi intimi zbirala zgodbe, poslušala več kot 5000 sogovornikov in te zgodbe tudi zapisala v štirih (4) knjigah Ogenj, rit in kače niso za igrače. Na več kot 1400 straneh!

Iz dneva v dan dobivam več praktičnih potrditev, kako pomembne so te zgodbe že danes in kako pomembne bodo šele jutri!

 Kratki dokumentarni film z enakim naslovom Ogenj, rit in kače niso za igrače, ki je nastal v produkciji med Francijo in Slovenijo, je lansko leto prejel dve najvišji filmski nagradi: Cezarja in Oskarja.

Moje zbirateljsko delo sodi v ''citizen science'', saj sem le zapisovalka slišanih zgodb in ne raziskovalka.

 

In tudi zaradi vseh teh zgodb mi je šel prikaz izumrtja (belega) moškega še toliko bolj do srca. Ker nekaj je, ko slutiš, da je tako, drugo pa je, ko izginjanje moškega vidiš na grafu pred seboj.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH