KOLIKO SE SPLOH POSLUŠAMO IN SLIŠIMO?

 



Moji virtualni prijatelji, objave, ki jih delim, radi berejo.

Prav pa je, da povem, da sem vse te tematike, ob katerih se nekateri tudi čudite, obdelala v knjigah Ogenj, rit in kače niso za igrače. Vse te zgodbe so od tam.
*
Skoraj 40 let sem- najprej kot novinarka na radiu Sora- vabila sogovornike pred mikrofon za oddajo ''Zanimivi ljudje živijo med nami''.
Kmalu sem začela objavljati izpovedane zgodbe v ''Usodah'' za Gorenjski Glas (še danes jih pišem), s svojimi prispevki o ljudeh, ki trpijo, sem popestrila marsikatero TV oddajo ''Pomagajmo si'' na TV Koper….
*
Zgodbe, ki jih poslušamo, pridejo ''človeku v kri''. Sploh, če imamo radi ljudi, če radi poslušamo, če nas ZANIMA, če smo RADOVEDNI!
In jaz sem vse to in še kaj, že od nekdaj bila!
*
Zgodbe, ki jih berete v knjigi NISO LITERARNE stvaritve, so le preprosti zapisi različnih pripovedovanj. Nekateri so o svojem življenju pisali tudi sami in mi potem poslali kakšen odlomek.
Lahko bi rekla, da so knjige OGENJ, RIT IN KAČE NISO ZA IGRAČE ''dokumentarna literatura''. (citizen science)
Če bi bila iz stroke- pa nisem- bi bile kaj drugega!
*
Pogosto ponavljam, da so te knjige tako zelo pomembne, ker sem iz pozabe iztrgala dogodke in ljudi, ki so pričali o stvareh, o katerih danes vemo bolj malo. Ali pa smo že pozabili. Pa ne bi smeli. Če kaj, je lepo in prav, če poznamo preteklost vsaj za ZADNJIH 100 let. 🙂
Preveč je molka v slovenskih družinah, da bi računali na to, da bi se družinske travme razkrivale same od sebe.
*
Ob branju se hitro spomnimo lastnih doživetij, lastnega otroštva, na primer! Če pa je kdo iz mlajše generacije, ki tole bere, bi pa bilo lepo in prav, da ob knjigah doživi tako preteklost kot sedanjost s tiste plati, ki je v vsakdanjem življenju zamolčana in skrita.
❤️
V mesecu decembru lahko kupite knjige po prazničnih cenah.
KUPIŠ DVE, DOBIŠ TRI.

pišite na mail
jutri2052@gmail.com

Komentarji

  1. V veliko veselje mi je branje vaših zapisov. Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH