Razlog za ločitev




 Nekam na Gorenjsko se je priženil fant, ki mu je bilo ime Matevž. Tisti konci so bili zelo znani tudi po jedi, ki se imenuje matevž. 

Tast, ki je rad razdiral štose, je ta mladega zmeraj špikal:''To pa je naš Matevž, a ga ne serviramo k repi, ampak k Ireni.'' 

Irena je bila njegova hči. 

Ko je beseda nanesla na Matevža, so čez čas ljudje kar sami dodali:''Aha, to je pa Matevž z Ireno, pa brez repe.'' 

To je šlo fantu počasi tako na živce, da je začel renčat ne le na ljudi, tudi na Ireno. Iz neumnega štosa, ki bi verjetno hitro zamrl, če mu ne bi posvečal pozornosti, se je rodila ločitev....



https://oblizniprste.si/slastna-kosila/matevz/

Komentarji

  1. naj še jaz dodam zakaj sem se ločila in pripomnim,da nisva imela otrok.Moj mož D,je bil moški,ki bi si ga vsaka želela.Urejen,ne pije,prijazen,dobrodušen in soliden v sexu.Na žalost pa je potreboval ljubico,ker je bil že poročen z mamico.Vse kar se je dogajalo pri nas ji je direktno nesel na nos in ona je potem odločala skozi njegova usta.Priselil se je k meni zelo malo dajal za hrano,nič za najemnino če je bilo potrebno kaj popraviti je šlo na moje stroške,ker je bilo stanovanje pač moje.Več kot polovico plače je nosil domov k mamici.Ker sem neko obdobje dobro zaslužila se nisem bunila.Potem pa se je začelo z malomarnostmi.Grozljivo mu je pričelo smrdeti iz ust.Velikokrat sem ga na to opozorila in ga naročila pri zdravniku za zdravljenje Halitoze.pa ni šel,škoda denarja,čeprav ga je na isti probolem opozarjala tudi mamica.dala sem ga spat v kabinet,odstranila od sexa,pa še nič.Potem sem ga imela dosti.nase zase pa še smrdenje in gospod je šel.Sedaj imam moža in otroke,ni tako nežen in prijazen,zna kar lepo zatečnariti a plača gre za družino in predvsem zelo je čist.to je pa tudi nekaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje stanovanje,ja imela sem ga v najemu.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH