Hvala vam za vaše zgodbe!

 

 


Spoštovani,

Kot sem že povedala, sem čas v ''corona-karanteni'' preživela precej (zelo) aktivno.

Z nekaterimi med vami smo imeli živahne Skype pogovore, z drugimi sem se dopisovala preko elektronske pošte, tretji pa ste mi pod ''anonimno'' poslali svojo zgodbo.

Nekateri ste pozabili povedati, ali mi jo pošiljate le v ''vednost'', ali pa mi dovolite, da jo uvrstim tudi v knjigo, ki jo nameravam izdati naslednje leto (2022).

Hvaležna vam bom, če mi to dovoljenje pripišete.

Vaša pričevanja so mi več kot zelo dragocena.

Pomagajo mi, da čas, v katerem živim(o), bolje razumem(o).

Upam, da vam je priložnost za ''samoizpoved'' blizu, časa imamo še dovolj.

Vsake nove zgodbe bom zelo vesela.

Komentarji

  1. Sredi vasi je živela bogata kmečka družina.Sosedje so se jim izogibali,politično nekorektni,kaj hujšega in preveč so posedali po cerkvi.Rodili so se 4 otroci.Dva fanta sta umrla, eden se je utopil,drugega je zbil tovornjak.Sestra je zanosila s sosedom,ki je ni hotel poročiti a zato se nisko sekirali,ostala je doma za deklo.Edini preživeli brat je pričel pretirano piti že v mladosti,zato ni mogel dobiti žene.Po vasi se je pričelo govoriti,da spita skupaj s sestro.Starša na to nista odgovarjala,župnik je sicer bentil iz prižnice a to je bilo vse.nekateri nismo verjeli,dokler sestra ni še enkrat rodila,tokrat spačka,ki ni nikoli vstal iz vozička.čez nekaj let je rodila še enkrat.tokrat lepo punčko a o očetu ne duha ne sluha,tudi nihče ni nikoli opazil,da bo ji obiskoval kak moški.Starša sta umrla,par popiva in se pretepa,kmetija propada.Nikome ništa bi rekli na jugu.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH