utrinek- za mimogrede


Kako je življenje, potem ko si starejši – preprosto



Včeraj sem nekaj kratkih uric preživela tudi v bazenu v Dobovi, kjer sem prenočila. Eden od starejših gospodov, ki jih je bilo v vodi kar nekaj, priplava do mene in me vpraša, če sem ''ta pa ta''. Ko prikimam, nadaljuje:''Pa ste samski, vdova, ločeni?''
''Nič od tega,'' mu odgovorim. A je še kar vztrajal.
''A mogoče poznate kakšno, ki je tudi precej gobčna, pa bi bila vesela moje družbe?''
No, ja, poznam jih precej, ampak….večina pametnih žensk po 60 letu strašno uživa v svobodi in jim ne pade na pamet, da bi si s kom še kdaj delile posteljo in mizo. A tega mu ne povem, ker ga nisem želela prizadeti.
''No, če nič ne veste, vam bom pa dal en nasvet, pa ga prenesite vsaki, ki jo srečate: mi, moški, nismo čisto nič navdušeni nad tem, da se tudi stare babe brijejo. Povejte jim, da je to zelo neokusno! Sploh pa je neokusno, ker se brijejo…povsod! Čisto povsod!''
Odplavala sem še dva, tri kroge, ko se zopet znajde v bližini.''Pa še to jim povejte, da zmorem tudi dvakrat zapored. In to brez viagre!''
Tako. Da boste vedele. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH