Ena zgodba od 310-ih

Robijeva zgodba je ena od več kot 310-ih, ki jih najdete v tretji knjigi MOŠKE ZGODBE (Trilogija ogenj, rit in kače niso za igrače)



“................Maja me je želela izriniti iz hiše, napoditi iz svoje bližine, mi ukrasti hčerko. A je imela smolo: večina računov za hišo je bila izstavljena na očetovo firmo. Dejansko je bila hiša njegova, po spletu okoliščin sva imela enaki imeni. Babovje je to spregledalo. Ker so videle, da ne bo šlo zlepa, so me začele izsiljevati, da bodo na pomoč poklicale tudi medije. Vseeno mi je bilo. Če bi mi v službi nagajali – pa mi na srečo niso – bi me čakala zaposlitev v očetovi firmi.
Čas je neusmiljeno tekel, postopki so se vlekli kot jara kača. Vedno znova smo premlevali eno in isto. Tašča je, hvala Bogu, vztrajala, da ni nikoli opazila nobenega spolnega nasilja z moje strani. Škoda, da ji niso dovolili spregovoriti o tem, koliko ur na dan Maja preživi z lastno hčerko.
Po približno petih letih, na predzadnjem naroku, je Maja prišla v spremstvu nekega moškega in noseča. Tistega dne je sodišče izdalo sklep, v katerem je zavrnilo primarni predlog tožeče stranke za izdajo začasne odredbe, na podlagi katere naj bi se J. M. (hči pravdnih strank, rojena (xx.xx.xxxx) začasno, do pravnomočnega zaključka predmetnega postopka, predodelila v varstvo in vzgojo materi, očetu pa se prav tako ne odredi prepoved stikov s hčerko, zavezuje se ga le k plačevanju 730 EUR mesečne preživnine za otroka.
A tukaj še ni konec zgodbe! Mira si ni mogla odpustiti, da si je na meni polomila strupene parklje! Ko me ni mogla drugače zajebavati, me je v Majinem imenu tožila za večjo mesečno preživnino.
Človek obrača, Bog obrne. V novem partnerstvu Maja ni našla prostora za najino hčerko. Svoji mami je kar po telefonu rekla tole: 'Pokliči Robija, in če hoče, naj jo vzame k sebi!' Hčerka je bila presrečna, ker se je lahko po dobrih petih letih vrnila domov. Na tem mestu bi se iz vsega srca zahvalil tudi bivši tašči in tastu, da sta me podpirala in mi stala ob strani. Vsem očetom, ki se boste znašli na mojem mestu, pa polagam na srce: če boste v postopkih ugotovili, da odvetnica, tožilka, sodnica, vaša partnerica in ženska iz CSD-ja skupaj pijejo kavo, se ne ustrašite! Tudi takšne naveze se da premagati, a le, če imate veliko srečo! To, da ste nedolžni in imate prav, ne igra večje vloge!«
 
Slika
Če bi želeli naročiti ''Moške zgodbe'', ali katerokoli drugo knjigo iz trilogije OGENJ, RIT IN KAČE NISO ZA IGRAČE,
v prednaročilu (25 €),

je tukajle povezava: https://goo.gl/1qx5mf

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH