Tantrično

 




Ljudje smo takšni in smo drugačni.

In tudi tistih, ki so drugačni od nas, ni tako malo.


 

Žiga (1984):



«Poročen sem že osem let, z ženo imava (sva imela) kar lep zakon. Imam precej stresno službo, zato že nekaj let hodim na delavnice duhovne rasti in čuječnosti. Lani sem pobliže spoznal mlajšo žensko, ki je moj svet obrnila na glavo. Nagovorila me je, da skupaj poskusiva tantrični seks. Doma sem se zlagal, da grem službeno v Beograd, v resnici sva se ustavila v enem od vikendov na slovensko- hrvaški meji. Vedel sem, da tantrični seks pomeni biti s partnerjem 24 ur, in se mu predati predvsem na duhovni ravni, nisem pa slutil, da je tako lepo! Začela sva z dolgo predigro, nato sva drug drugega eno uro masirala, privoščila sva si hrano (sadje in sadne napitke) kar v postelji. Čas se je nekako upočasnil. Vem, da sva šla potem pod tuš, kjer sva se objemala in dotikala. Bila sva že čisto zrajcana, a me je nagovorila, da sva nadaljevala z erotično masažo. Konkreten seks, ki je sledil, je bil angelski, nezemeljski, nadčuten. Zdelo se mi je, da lebdim nad posteljo in opazujem najini telesi, ki se združujeta v eno. Naslednji vikend je s seboj pripeljala zakonski par. Bila sta luštna, izobražena, razgledana, željna novih izzivov. ''Lahko bi poskusili skupinski tantrični seks?'' je predlagala moja prijateljica. Obe ženski sta pripravili sveče, oglasila se je glasba, naša gola, vroča, mehka in sočna telesa pa so se v tantričnem ritualu združevala v eno. Vmes smo si ogledali film, pili šampanjec, sledila je spet masaža, poljubljanje po vsem telesu, vmes smo malo zadremali, meditirali, pokadili joint. Nikoli v življenju se še nisem imel tako božansko. Niti takrat, ko se mi je rodil sin.

Do te ženske, ki mi je odprla pot v čisto nov svet, čutim strastno duševno bližino na način, ki ga do sedaj še nisem poznal. Tudi spolno me privlači, a bolj kot goli seks so v ospredju duhovna čustva. Nagovarja me, da bi pustil službo in skupaj z njo odprl šolo tantrične ljubezni.

Žena je opazila, da sem se spremenil. Navajena sva iskrenih odnosov, zato sem ji vse povedal in obrazložil. Po resnici. Bila je v šoku. Od mene je zahtevala, naj s to prasico takoj prekinem. Nisem mogel doumeti, da je res izrekla takšno, zelo prostaško besedo! In to ona, ki drugim nikoli ne dovoli, da bi ženske zaničevali!

Ko tole pišem, smo na morju. Ne neham razmišljati o seksu, ljubezni, o njej. Doživetja, ki mi jih je podarila, so tako močna, da so me čisto okupirala. Veliko berem tudi o dušah dvojčicah. Bojim se, da sem izgubil kontrolo nad seboj. Bojim se sebe. Kaj, če me postavi pred zid in zahteva, da zapustim ženo in sina? Bom zmogel? Krivda zaradi vsega, kar počnem, se v meni razrašča in me tlači iz ene skrajnosti v drugo. Naj pustim družino in grem z njo? Od česa bova živela? Ne najdem odgovora.

Ko ležem v posteljo, se božam. Mižim in si predstavljam, da po meni drsijo njeni prsti. Odprl sem vrata v pekel in jih ne znam, niti ne zmorem več zapreti.«

Komentarji

  1. Odprl si vrata. Ne znaš jih zapreti. Trpiš. Veš, kako vse tukaj na svetu izgublja žar. In da ima vse Konec zapisan v sebi. Kaj te žene v življenju? Tu bo odgovor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pojdi v cerkev in (v mislih) vprašaj Jezusa, kaj storiti! Dobil boš pomoč! 100%!
      Srečno in zBogom!

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

EVA IN OČE

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH