Oh, ne, ne, naš sosed je najboljši na svetu!

 




Ljubi moji dušebrižniki.

*Ko boste naslednjič klicali na kakšno RA ali TV postajo zato, ker bodo tam objavili z menoj intervju, pa jim zagrozili, da jih ne boste več ne gledali ne poslušali, ker so se spustili na tako ''nizek nivo'' , da so skupaj z menoj spregovorili o spolnosti....
*ko se boste naslednjič križali, ko bo kdo omenil moje knjige in pri tem vzvišeno in spodobno zinili ''fuj''...
*ko boste naslednjič razglašali vsem, ki vas bodo želeli poslušati, da knjig Ogenj, Rit in Kače Niso Za Igrače ne boste prebrali, ker ste ''pošteni'' in moralni....
*ja, ljubi moji, takrat pa se spomnite na tale zapis, ki sem ga danes našla v Slovenskih Novicah.
Veste, tudi (!) zaradi takšnih, ki rinejo z glavo v pesek, se dogajajo grde reči in tudi zaradi takšnih trpijo predvsem otroci.
Ker jim ''moralni'' in ''pošteni'' ne verjamejo, ko pripovedujejo o grozotah, ki jih doživljajo ali znotraj družine ali kjerkoli drugje.
In mene je globoko sram, da se v 21. stoletju dogajajo stvari, ki so se dogajale v mračnem 19. ali 20.stoletju.....
Globoko me je sram, da ljudje molčijo, namesto da bi spregovorili.
Globoko me je sram, da se zaradi zgodb, ki sem jih zbirala 40 let, zgražajo, spolnega in fizičnega nasilja v svoji neposredni bližini pa nočejo videti, ker se nočejo zameriti.
Pa kot je danes rekla Jasmina, ki je prišla k meni na kavo od zelo zelo daleč:"Vaše zgodbe bi morali nujno prebrati, da bi lažje razumeli in se branili, če bi se sami znašli v kočljivi situaciji."
Žal je ravno obratno: raje rinemo z glavo v pesek, zato pa se dogajajo takšne in še hujše zgodbe, kot so opisane na POVEZAVI SPODAJ👇👇👇
".....Čudovita dvoetažna hiša v idilični vasici. Fasada v barvi sonca, terasa prostrana, pod njo garaža. S sadovnjakom, vrtom, rožnatimi in rdečimi vrtnicami, cvetja, do koder seže pogled. Vse skrbno vzdrževano, negovano, lično urejeno. Nekoč so bila pred hišo nova kolesa, trampolin, bazen, vse za otroško veselje in zabavo. Opazovalčev vtis je, da imajo tam dom ljudje, ki ne živijo v pomanjkanju, so marljivi, urejeni, bržkone srečni. Zidovi pa so skrivali grozljivo družinsko zgodbo. Z razsežnostmi, ki jih v Sloveniji ne pomnimo. ...."
Še kamen bi se zjokal....
**




Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH