KNJIGA, NAJLEPŠE DARILO ZA PRAZNIČNE TRENUTKE

 


December je čas, ko si kupimo tudi kaj zase.

Pred vami je bogata knjižna bera, vsak od vas si bo v njej našel kaj zase!




1.      občansko raziskovanje (citizen science)

 

V štirih knjigah iz zbirke OGENJ, RIT IN KAČE NISO ZA IGRAČE, je na okoli 1400 straneh zbranih več kot 4000 zgodb, ki jih je pisalo resnično življenje. Knjige sodijo v kategorijo t. i. občanskega raziskovanja (citizen science), in so v slovenskem prostoru unikatne. Pravijo, da sem poslednja še živeča zgodbarka! Knjige razkrivajo življenje znotraj družine, partnerske odnose, kakšno je bilo otroštvo nekoč in danes. Veliko je tudi zgodb o intimi.

Prva knjiga iz tetralogije Ogenj, rit in kače niso za igrače je prišla med bralce leta 2013. Leta 2017 je sledila druga knjiga s podnaslovom Babice, hčere, vnukinje. Leta 2019 so izšle Moške zgodbe. V času, ko je izbruhnila epidemija covida-19, je nastala četrta: Poglejte, moji ljudje prihajajo!

 


2.      Krimi roman KJE JE OTROK? (2022)

Nosilka osrednjega lika je socialna delavka Kristina, ki skoraj šest let zaman išče človeka, ki je ugrabil deklico Pio. Pri svojem delu se nenehno sooča z ljudmi, ki jim pomaga v stiski. Ko so jo sredi vročega poletja našli mrtvo na nekem parkirišču v Šentvidu, nihče ni niti slutil, kdo bi lahko bil kriv za njeno smrt. Jo je ubila lastna hči, morda celo Milena M., nekdo od sokrajanov iz vasice pod Starim vrhom? Morilec se razkrije malo pred koncem knjige.

Roman sodi v zvrst psiholoških trilerjev. Na 290 straneh se bralec sooča z življenjem posameznih likov, ki delujejo celo zelo domače, saj so vzeti iz vsakdanjega življenja. Zamolčano, kar nosi malodane vsak človek v sebi, pa še dodatno pripomore do ključnega, zelo nepričakovanega razpleta. Po mnenju tistih, ki so roman že prebrali, sodi med najboljše v tej zvrsti

 

3.      KNJIGI ZA OTROKE

 

 


KUHARSKE PRISMODARIJE ZA BABICE IN VNUKE (2021)

V knjigici je 39 zgodb in 39 receptov. Ti so zelo preprosti, takšni, da si jih lahko zapomnijo tudi otroci, ki pomagajo pri kuhanju. Večina od njih je že zelo starih, saj so jih v kuhinji uporabljale že naše babice. Na primer ''jabkova župa''. Ko sem bila še otrok, smo jo najpogosteje jedli v zimskem času. Zelo univerzalna zimska jed so tudi krompirjevi žganci z drobnjakom. Jeseni smo ga porezali in sesekljanega shranili v posodici, v zamrzovalniku. Žgance lahko jemo zraven sladke juhe, ješprenja, lahko pa so samostojna jed skupaj z mlekom ali kislim mlekom. Recepti, ki babici pomagajo, da vnuki vsaj za nekaj časa pozabijo na različne pice in hamburgerje, so pospremljeni med bralce z zgodbami, ki so se v kuhinji ali na vrtu odvijale nekoč in tudi danes. So zelo prisrčne, povezovalne, med obema generacijama pa spletajo trdne in močne vezi.






ABECEDA IZ ZAKAJČKOVE ULICE

Vsaka knjiga, ki jo vzamemo v roke, nosi v sebi edinstveno, a nenapisano zgodbo. Tudi Abeceda iz Zakajčkove ulice ni nobena izjema.

V času otroštva mojih štirih otrok je nastalo več kot 600 različnih pripovedi o neverjetnih dogodivščinah Zakajčkov in Zakajčic v Zakajčkovi ulici. Presenetilo me je, s kakšno lahkoto so si zapomnili abecedo, saj sem za vsako črko napisala posebno zgodbo!

Eden od porednežev je edini izvod, ki sem ga imela doma, nekoč ustvarjalno počečkal. Zato sem se odločila, da letos (2023) po tridesetih letih knjigo črkastih zgodb še enkrat natisnem. Če so jo imeli radi moji otroci in njihovi vrstniki, sem prepričana, da se bo prirasla k srcu tudi vam!

 

 


4. ŽENSKE

Knjiga z naslovom Ženske je prvič izšla leta 2011. Zelo hitro je bila razprodana, za ponatis pa se zaradi priprav na izid knjige Ogenj, rit in kače niso za igrače, nisem odločila.

A ker sem se vedno bolj pogosto spraševala, zakaj se moški in ženska sploh privlačita, če sta si kar naprej v laseh, sem se odločila za ponatis. 

Ali ženske privlačijo moške tudi zato, da se z njimi lahko uravnovesijo, ljubijo in rastejo? So ženske, četudi hrepenijo po svobodi, z moškimi zaradi občutka varnosti? Mar prihaja do medsebojnih bojev med spoloma zato, ker v teh odnosih ni več reda? Ker se ne ve več, kdo pije in kdo plača? Ker je preveč maminih sinčkov in preveč žensk, ki takšne moške odklanjajo? Zakaj se tako neradi pogovarjamo o maščevanju, ki greni medsebojne odnose?

Ženske, ki sem jim vdahnila literarno dušo, so si med seboj zelo različne. Nekatere so po spletu okoliščin postale žrtve, druge so poskušale doseči cilje »preko trupel«, kar jim je tudi uspelo. Pritegnile so me ženske, ki so se znašle, ki jim je bilo jamranje tuje. Čudila sem se, s kakšno spretnostjo in brezkompromisnostjo so manipulirale z bližnjimi in jih izkoriščale. Hkrati pa me je žalostilo, da je okolje, v katerem so živele, zaradi feminizma, ki se je širil, poskušalo zmanjšati posledice njihovih najbolj negativnih lastnosti. Ženska se je morala boriti z nevoščljivostjo, pritlehnostjo, s poleni, ki so ji priletela pod noge. Nekatere so preživele, druge so se vdale in omagale. V zgodbah boste brez težav prepoznali tudi ženske like iz okolja, v katerem živite. 


👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇


Knjigi za otroke sta znižani na 15 €vrov, druge pa lahko kupite kar 33,33% ceneje (po 20 €)

Naročila sprejemamo na jutri2052@gmail.com 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH