bogata bera sadov!

Sem že v letih, ko se rada spominjam, kaj vse sem že počela v življenju. 
Tega ni bilo malo....
Vrsto let sem v Kašči, v Škofji Loki, pod okriljem knjižnice I. Tavčarja, vodila tako imenovane Sredine večere. Zadnjega pred približno desetimi leti.
NIKOLI, ampak res NIKOLI nisem pomislila, s katerega političnega pola so moji gostje!
Brigalo me je!
In tudi oni niso nikoli pogojevali, ''čigava sem'', večina od vprašanih je takoj pristala!
V cca 10 letih so se mi izneverili le dva ali trije iz kategorije ''zelo muhasti''. Nič hudega-obiskovalci mi niso zamerili- njim pa tudi ne.
Omenjam le nekatere, ki sem se jih ta trenutek spomnila….
To so bili:
Igralka Štefka Drolčeva, režiser Marko Nabršnik, Ervin Fritz, Vinko Möderndorfer, Alojz Rebula, Feri Lainšček, Jože Toporišič, Vlado Žabot, Gašper Tič z ženo Natašo, Tomaž Šalamun, diplomat Rudi Čačinovič, igralec Aleksander Valič, Milena Zupančič, Igor Omerza, Majda in Mojmir Sepe, Svetlana Makarovič, Ivan Sivec, Breda Smolnikar, Janko Moder, Drago Jančar, Aksinja Kermauner, Dim Zupan, Milena Morača in Jurij Souček, Dubravka Tomšič- Srebotnjak, Miha Baloh, Milan Jesih, Slavko Pregl, Alojz Ihan, Neža Maurer, Goran Vojnović, filozofa Gorazd Kocjančič in Vinko Ošlak, novinar Jurij Gustinčič, psihiater Janez Rugelj….
PS Dve tri fotke so iz ''ponovitvenega'' lit. večera v Žireh



























Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH