NAGRAJENCI NAGRADNE NAGAJIVKE

 


Spoštovani,

med vsemi, ki ste prijazno sodelovali v ''Poletni nagradni nagajivki'',  sva z vnukom, tako kot sem obljubila, izžrebala tri nagrajence, knjige si boste lahko izbrale same!


Vsi drugi pa, ki bi želeli prebrati eno od štirih knjig Ogenj, rit in kače niso za igrače (20€), 

krimi roman Kje je otrok (20€)

 in 

Kuharske prismodarije za otroke (15€), 

imate še zmeraj možnost, da si jih kupite po močno znižani ceni. 

Pišite na mail: jutri2052@gmail.com



Izžrebane nagrajenke, ki si bodo lahko same izbrale knjigo, ki bi jo rade prebrale, so:

Tanja P. Novak

Toska Goslar

Melita Bevc

Na mail jutri2052@gmail.com mi, prosim, pošljite točen naslov in naslov knjige, ki jo želite prebirati!



Na vprašanje, KJE SMO PRVIČ SLIŠALI ZA ŠTIRILOGIJO Ogenj, rit in kače niso za igrače, ste takole odgovarjali:

Bloger Možakar:«Na blogih, v prazgodovini.«

Katarina Ambrož:«Milena, prvič sem slišala za vas in za vašo prvo knjigo, ko ste bili na tv, v eni večerni oddaji. Od takrat ste del mojega življenja...na večih ravneh (bi se lahko reklo).

Bom pa (izjemoma) delila to objavo na svoj zid... Že to, da sem pomislila na delitev neke objave, potrjuje, da ste zame nekaj posebnega.«

Marija in Oto Nemanič:«Za knjigo "ogenj rit in kače"sem izvedel prej kot za Mileno Miklavčič. Šele, ko sem jo dobil v knjižnici, sem videl, kdo jo je napisal. Prej sem gledal le vsebino odlomkov iz knjige.«

Ana Petrič:«Priporočam.«

Maja Prosenc:«Na Ptuju, Klub Češplja 🍒«

Mirjam Pirnat:«Na FB. Sem takoj naročila komplet 🙂Priporočam!«

Marjana Lavrinšek Vranjek:«O prvi knjigi mi je povedala sodelavka, ki me je toliko dobro poznala, da je vedela da bo tudi mene pritegnila, tako kod je njo. Z veseljem bi posegla še po kateri.«

Brigita Kovač Ramšak:«Knjige imam, samo čakajo poslabšanje vremena, da jih ponovno začnem prebirati. Jih tudi posojam prijateljicam.«

Bernarda Valenčič:«Prvič sem slišala za vašo knjigo Ogenj, rit in kače niso za igrače kmalu po izidu vaše prve izdaje. O njej je pripovedoval prijatelj Andrej, ki je pravi knjigoljub. Že od nekdaj pa me privlačijo vsebine, povezane z našo preteklostjo in pisanje, ki zveni tako nekam domače, z vsemi besedami, ki so jih uporabljali naši predniki. Neprecenljivo gradivo, ki ne sme v pozabo.«

Anja Ograjšek:«Za prvo knjigo Ogenj rit in kače niso za igrače sem slišala po televiziji, precej zgodb pa sem prebrala na vašem blogu in facebook profilu, enostavno ne morem mimo teh zgodb🙂.«

Mojca Velušček:«Vaše zgodbe prebiram že iz osnovne/srednje šole, ko smo doma imeli naročen Gorenjski glas. Vašega imena sem se zapomnila, ko me je prevzela zgodba o otroku, ki je za prihod s hribov potreboval več ur. V šolo pa je prispel umazan, utrujen in premražen. Učiteljica je tedaj zaznala njegovo stisko in mu bila v pomoč. Ko je bila učiteljica stara in slabotna, ji je pomagal "ta otrok". Kasneje sem tudi sama - kljub primarno drugačnim načrtom- pristala v šolstvu, kjer delam 20 let. Vaše knjige redno berem na morju pod borovci. Od kdaj? Ko se je ob vašem imenu začel pojavljati naslov "Ogenj..." in je bila knjiga prvič prosta v Knjižnica Medvode . Moram pa priznati, da je včasih resničnost tako kruta, da knjigo za kak dan dam na stran... Prav vesela bi bila, če bi danes lahko našla tisto zgodbo iz Gorenjskega glasa in jo še enkrat prebrala.«

Vilma Dobrin:«Naj knjigo dobi nekdo, ki jo bo z veseljem prebral in jo imel na knjižni polici. Jaz jih imam. No, dve sta pri prijateljih.«

Darja Poklukar:«Prvič slišala za Ogenj, rit in kače.....na neki radijski postaji. Bila sem ravno na dopustu v Piranu in sem jo kupila. No, kje pa za ostale knjige ga. Milena Miklavčič ? Ja nepotrebno vprašanje. Slavni ste postali🤗 tamladi bi rekli, da ste slavna slovenska vplivnica🤣Lepo pišete, čim dlje naj vaše besede plešejo po papirju🥰«

Mojca Eržen:«Pred leti mi je vašo prvo knjigo predstavila partnerjeva hči.«

Francka Dolenec:«Velikokrat slišala... Bila pa tudi na predstavitvi v Poljanah.. Imam pa tudi že dve knjigi.. Zelo dobre knjige.«

Francka Ržek:«Eno kupila, eno dobila v dar od RK in z veseljem bi sprejela še katero. Redno prebiram tvoje zgodbe v Gorenjskem glasu.«

Helena Novak:«Zasledila sem že pred leti pri emka, kjer priporočajo kaj brati. Prav tako na internetu.«

Nataša Gregorc:«Pred leti sem Vas poslušala na tv, zelo rada prebiram zgodbe ljudi, ki jih pišete v Gorenjskem glasu. Že kar nekaj časa pa si želim vaše knjige. Bila bi jih izredno vesela.🌞

Marinka Brodnik:«Pred leti na nacionalni tv, je bil prispevek oz predstavitev o Vas in nastajanju knjige Ogenj, rit in kače, niso za igrače.....«

Barbara Šuhel:«Sodelujem, videla na tv in fb.🍀«

Milena Božič:«Po tv in fb.«

Petra Molk:«Za knjige sem izvedela v medijih in prva dva dela prebrala na dušek. 😁

Tamara Mizerit:«V Feiglovi knjižnici v Gorici, ko sem tam delala prakso, pred že kar nekaj letI, mislim, 2014. Potem na predstavitvi druge knjige v Bevkovi v Novi Gorici, 2018. Nato sem si nakupila knjige.«

Sabina Pokovec:«V knjižnici. Nato sem poslala moža po prvi dve knjigi, jih "požrla", komaj dočakala tretjo, ki me je presunila v dno duše. Vas povabila h gasilkam, kjer smo tiho obsedele in vas poslušale z odprtimi usti. Priporočam branje!«

Barbara Šuhel:«objave na fb.🍀«

Marta Mlinar:«Če se ne motim, jo je mož pred 10 leti ali več prinesel od prijatelja.«

Francka Kavar:« Gospa Milena Vaše zgodbe sem zasledila v Gorenjskem glasu. Z veseljem jih prebiram, tudi za knjige sem zvedela tam. Eno sem tudi kupila, naj ne zmanjka poguma, ste zelo pozitivna gospa.«

Uroš Urbanija:« Draga Milena, končno je prišla vaša knjiga na vrsto. Prav uživam v vaših zgodbah. Malo bom nadomestil tisti čas, ko mi je stara mama razlagala podobne zgodbe, pa me ni zanimalo. Kaj bi danes dal, da bi jo lahko poslušal in še kaj vprašal.«

Melita Bevc:« Draga Milena, za vaše knjige sem izvedela od tete, prijateljice in na spletu. Z velikim veseljem bi sprejela eno vašo knjigo v dar.«

Dorica Golob Žuber:«V Tolminu v knjižnici ste imela predstavitev prve knjige Ogenj rit in kače niso za igrače. Takrat sem bila zraven. Želim vam še veliko uspeha.«

 

Tanja P. NovakPozdravljeni, o vas in vaši knjigi Ogenj, rit in kače niso za girače, mi je prva, in to z navdušenjem pripovedovala moja mama, ki je bila na eni od predstavitev knjige. Mama vam je z veseljem sledila v raznih pogovornih oddajah, sama pa (na srečo) tudi preko fb. Ste dragoceno sidro slovenske literature in antropogije.«

Vida Trošt:« Sodelavka nam je navdušeno in zgroženo pripovedovala zgodbe iz ene Vaših knjig. Z naslednjim obiskom knjižnice sem si jo sama izposodila.«

Slavica Gorenak:«zasledila sem vas in vaša dela na TV Slovenija, danes 14.7.2023 ponovno na facebooku, kjer vas spremljam, pa na Youtubu...Skoraj vse vase knjige sem prebrala,edino vaše zadnje ne. Kje je otrok.»

Saša Janežič:«Za vašo knjigo sem prvič slišala v eni izmed pogovornih oddaj,mislim, da je bilo Dobro jutro. Name ste naredili vtis, ker sem nekaj od tega že vedela iz delavnic postavitev družine. Zelo mi je bilo pozitivno, da je nekdo te stvari zapisal. Hvala vam za to.«

Vesna Gabor Za prvi del knjige Ogenj rit in kače niso za igrače sem slišala od prijateljice, ki ve, da me take stare navade ljudi zanimajo in mi je začela o tem pripovedovati. Malo po tistem sem zasledila članek o knjigi tudi v dnevnem časopisu, mislim, da so bile Slovenske novice ali mogoče priloga Ona. Ker se je na knjigo v knjižnici zelo dolgo čakalo, sem si jo kupila sama, prav tako še 2.in 3.del. Za branje sem navdušila še ostale prijateljice, ki sem jim knjige z veseljem tudi posodila. Veliko uspešno napisanih knjig še naprej!«

Toska Goslar:«če ste že "firbčna", pa naj povem, kako sem vas spoznala. V knjižnici je bila na lepem ena knjiga (Ogenj, rit in kače, niso za igrače), na katero si mogel dooolgo čakati. No, pa mora biti zanimiva - nisem čakala vrste, sem jo kupila (tudi tu v drugem obisku in naročilu, ker je bila hitro razprodana). Po prvi knjigi je prišla druga, pa tretja, pa četrta, sedaj čakam peto...

Zelo zanimive zgodbe, katere so mi odprle oči, kaj se je vse dogajalo in kaj se še dogaja. Milena, odprli ste mi oči in spoznanje, da moje življenje ni bilo tako grdo, kakor sem mislila ob mojih grenkih izkušnjah in da drugi trpijo tisočkrat več. hvala!!!

Drugače pa vas spremljam še v Nedelu (bi bilo pametno zbrat in objaviti te kolumne).

Lep, danes vroč pozdrav iz Kopra.«

Janja Starman:«Za knjigo sem prvič slišala leta 2017 s strani dobre prijateljice ob izidu druge knjige. Ona je takrat že prebrala prvi del.«

Irma Likar:«Vse vaše knjige poznam, všeč mi je bila tudi kriminalka. O vaših knjigah berem na netu, Bukli, ob predstavitvah v knjižnicah. Tudi na Tv

Če bi bila srečna dobitnica, bi želela 4. knjigo, samo te še nisem prebrala, ali bolje "predelala".«

Zofija Šuligoj:« Ja, vesela bi bila kakšne vaše knjige. Za vašo prvo knjigo sem slišala na TV. Tema je bila zame izziv, saj sem generacija, ki je te stvari "držala zase". Kasneje sem vedno napela ušesa, ko sem slišala, da se vi kje oglašate. Uspešno pisanje - izzivanje še naprej.«

Martina Tratar Mali:«Prvič mi je za knjige povedala moja mami.

Ne vem kdaj, vem pa da sta bili izdani že dve knjigi Ogenj, rit in kače niso za igrače.

Želela je, da si jih izposodim v knjižnici - pa sem ji jih kar kupila za rojstni dan 😀

 

Helena Gajšek:«Pozdravljena, vaše knjige sem z veseljem priporočala kupcem v Mohorjevi knjigarni v Celju. Ne poznam pa te otroške. Rada pa vas gledam in poslušam po medijih. Srečno in uspešno in naj se vaš glas sliši še naprej🌞«

Darja:«Za vas in vaše knjige sem izvedela od prijateljice.«

          Branka Medved:« Odgovor na vaše vprašanje je:lokacija - Knjižnica Toneta Seliškarja v Zagorju ob Savi in sicer davnega leta 2012.«

Regina Doberšek Šafarič:«Ker sem knjižni molj že od malih nog, pri štirih sem brala že male tiskane črke, spremljam novosti. Spomnim se, da sem na prvo knjigo čakala zelooo dolgo. Milena hvala za Vaše zapise, zanimivo je prebirati zgodbe slovenskih babic in dedkov, čeprav so nemalokrat zelo krute.«

Mira Glavan:«Pozdravljeni, za vas sem slišala od prijateljice, ki mi je vaše knjige tudi priporočila . Prebrala sem prve dve... Bi pa tudi še kakšno z veseljem. Zelo zanimivo branje.«

Francka Čebašek:"Za vašo knjigo, Ogenj, rit in kače niso za igrače, sem brala v Gorenjskem glasu, tam berem tudi Usode."

Marta Jeraj:"Pozdravljena Milena. Za vaše knjige in vas sem izvedela na fb. Prebiram čas na fb in vedno si rečem, te knjige si pa moram kupiti, da jih prečitam, ker me pritegnejo te življenjske zgodbe naših prednikov, ki niso živeli tako dolgo nazaj.«

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH